Istraživanje tvrtke Mastercard otkrilo najbolje uvodne filmske scene

Autor:

Press/Mastercard

Novo istraživanje tvrtke Mastercard, službenog partnera Filmskog festivala u Cannesu, otkriva kako Europa voli romantiku u filmovima.

Naime, Europljani su prednost dali modernim klasičnim filmovima u odnosu na današnje kino-hitove, a više od 55 posto ispitanika u Njemačkoj, Mađarskoj, Irskoj i Švedskoj je izjavilo kako svoj dojam o filmu stvaraju na temelju uvodne scene.

Pet najpopularnijih uvodnih scena prema glasanju zaljubljenika u film diljem Europe su klasici velikog ekrana i to: Titanic (1997.), Kralj lavova (1994.), Pakleni šund (1994.), Ratovi zvijezda IV (1977.) i Ralje (1975.).

Da ‘Titanic’ (1997.) ima najbolje uvodne scene glasali su ispitanici iz Turske, Poljske, Francuske, Češke, Italije i Rusije. Pjesma i ples u filmu ‘Kralj Lavova’ (1994.) osvojili su srca ispitanika diljem Njemačke, Švicarske, Švedske i Nizozemske.

Ispitanici iz većine europskih zemalja proglasili su Stevena Spielberga majstorom za uvodne scene, a u pet najboljih su i Quentin Tarantino, Alfred Hitchcock, Ridley Scott i George Lucas.

Korisnici filmske platforme Netflix ne gube vrijeme na filmove koji odmah ne privuku njihove emocije. Uvodna scena filma, bilo starog ili novijeg, od presudne je važnosti, jer većina Europljana u samo 17 minuta odluči je li film vrijedan njihovog vremena. Čak 72 posto Europljana se kolektivno slaže kako uvodna scena filma čini film upečatljivim u cjelini.

Zanimljiv dijalog (26%), neočekivani obrat (40%) i romantika (19%) su za ispitanike ključni čimbenici koji film mogu učiniti hitom u kinima – dakle, biraju filmove koji bude emocije i s kojima se mogu poistovjetiti.

Kad je riječ o nezaboravnim elementima uvodnih scena filmova, 25 posto Europljana navelo je glazbenu podlogu filma ‘Groznica subotnje večeri’ (1977.) kao glavni motiv za davanje glasa tom filmu, dok je emotivna izvedba ‘Circle of Life’ Eltona Johna za uvodnu scenu u filmu ‘Kralj lavova’ (1994.) bila ključna za glasanje za tu uvodnu scenu. Pažnju 13 posto ispitanika zaokupirala je dojmljiva fotografija u uvodnoj sceni filma ‘Apokalipsa danas’ (1979.).

Izvješće ‘Lights, Camera, Action’ istraživalo je utjecaj koji filmska umjetnost može imati na živote ljubitelja kina. Filmovi, klasični i suvremeni, inspiriraju građane širom Europe, a 41 posto ispitanika se slaže da snažan film može inspirirati ljude za započnu nešto novo ili naprave pozitivnu promjenu.

“U današnje vrijeme nisu bitni samo specijalni efekti u filmovima; važno je objediniti različite komponente kako bi se izazvala emocionalna reakcija gledatelja. Mastercard se nastoji približiti strastima potrošača, poput filmske umjetnosti. Ovo istraživanje ukazuje da kina mogu nadahnuti, a 41 posto ispitanika se slaže da snažan film može potaknuti iskru u svima nama i dovesti do pozitivnih promjena – i to je ono što želimo ohrabriti. Filmski festival u Cannesu slavi važnost strasti koje mogu nadahnuti druge“, rekla je Jeannette Liendo, starija potpredsjednica za marketing u Europi, Mastercard.

Istraživanje je proveo OnePoll za tvrtku Mastercard na uzorku od 32 000 ispitanika na 15 tržišta u Europi.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.