Samostalnom izložbom Aleksandra Bezinovića i Katarine Vojković velikogorička Galerija Galženica završava program kojim su ove godine predstavili mlade akademske umjetnike vezane za Veliku Goricu i okolicu, bilo podrijetlom ili trenutačnim životom i radom. Taj program izložbi osmislio je voditelj galerije, kustos Klaudio Štefančić, s drugim paralelnim programom izlaganja umjetnika čija je djela tijekom nekoliko desetljeća Galerija baštinila u fundusu nakon ranijih izložbi u Velikoj Gorici.
Slikarstvo Aleksandra Bezinovića i Katarine Vojković ovaj put obradile su povjesničarke umjetnosti Rozana Vojvoda i Petra Petrušić. Aleksandar Bezinović rođen je 1975. godine u Splitu, u kojem je završio Školu za primijenjenu umjetnost i dizajn, odjel grafičkog dizajna. Slikarstvo na ALU u Zagrebu upisao je 1993., a 1998. diplomirao je u klasi Zlatka Kesera. Od 1998. do 2007. radio je kao suradnik u Hrvatskom restauratorskom zavodu, na odjelu drvene polikromirane skulpture. Surađuje na filmskim i kazališnim projektima kao slikar scenografije. Izlaže na samostalnim i skupnim izložbama u Hrvatskoj, Sloveniji, Francuskoj, Njemačkoj, Dubaiju i SAD-u. Živi i radi u Zagrebu.
Katarina Vojković rođena je 1986. u Zagrebu, u kojem je završila Školu za primijenjenu umjetnost, a 2007. upisala je ALU u Zagrebu, na kojoj je 2014. diplomirala u klasi Danijela Kovača. Tijekom zime 2015. pohađala je tečaj nordijske umjetnosti na Likovnoj akademiji u Oslu. Ilustrirala je knjigu ‘’Lajkavica’’, a izlagala je na 9 samostalnih i 20 skupnih izložbi. Članica je HDLU-a od 2016.
Oboje umjetnika bave se analitički temama konstrukcije i dekonstrukcije motiva i svijeta oko sebe, ali dok Aleksandar Bezinović na metalnim pločama rekonstruira estetiku boli od dijelova ljudskog tijela, Katarina Vojković bavi se estetikom fetiša i BDSM umjetnosti. Jednako su posvećeni ideji da umjetnost skida granice dvostrukog morala i licemjerja u suvremenom društvu, kao i tome da je naše tijelo objekt pomoću kojeg ispitujemo granice užitka, boli i međusobnog povjerenja, i u društvu i u intimnom prostoru.
Komentari