Nacional je istražio slučaj 160 tisuća eura teške prevare tvrtke Seraphilus kao i cijeli splet događaja koji pokazuju da jedna velika hrvatska banka nema sustav zaštite i uzbunjivanja kod krajnje sumnjivih transakcija
Internetska prevara u javnosti najčešće poznata kao „phishing“, kojom se klijentima raznih banaka putem e-maila obraćaju hakeri koji koriste nepažnju i tako dolaze do njihovih podataka da bi potom ukrali sredstva s računa, razotkrila je dramatično nisku razinu zaštite u najmanje jednoj hrvatskoj banci, Addiko Banku. U jednom konkretnom slučaju s konca siječnja ove godine, kada je tvrtki srednje veličine Seraphilus d.o.o., dugogodišnjem klijentu Addiko Banka, tako otuđeno 160 tisuća eura, toj banci trebalo je više sati nakon dojave kako bi konkretno reagirala na krajnje sumnjive transakcije, no ni nakon toga, po svemu sudeći, nije poduzela korake kako bi zaštitila tvrtku i kako bi – što je još važnije – dokazala sigurnost hrvatskog bankarskog sustava….
Komentari