‘Iskrenim pitanjem Kako si? možemo nekome popraviti dan’

Autor:

HT Promo

Kampanja Kako si? Hrvatskog Telekoma ističe važnost iskrene i otvorene komunikacije, promišlja kako se nositi s problemima i stresom te potiče na to da se u vrijeme blagdana sjetimo onih koji su sami ili samo usamljeni

Kao društveno odgovorna kompanija Hrvatski Telekom je pokrenuo božićnu kampanju moćnog naziva “Kako si?” i proveo nacionalno istraživanje o komunikacijskim navikama građana: koliko su u kontaktu sa svojim bližnjima i koliko tim jednim pitanjem mogu usrećiti druge ljude. Kampanja “Kako si?” ističe važnost iskrene i otvorene komunikacije, promišlja kako se nositi s problemima, stresom i usamljenošću te pokazuje kako i jedan mali poziv može ispuniti prazninu u životu.

Istraživanje Hrvatskog Telekoma pokazalo je da su komunikacija i dostupnost bližnjih za razgovor izuzetno važni za ispunjen, kvalitetan i siguran život. Naime, zabrinjava podatak da čak 10 posto ispitanika nema podršku bliske osobe kojoj bi se mogli obratiti za pomoć u njima bitnim ili teškim životnim situacijama. Također, dok trećina ispitanika tijekom Božića i Nove godine češće komunicira s obitelji i prijateljima, i dalje postoji veliki broj onih koji se osjećaju usamljeno. To potvrđuje i izrazito visoki postotak ispitanika (50 posto) koji žele da ih se češće i iskreno pita kako su.

‘Ovih blagdana težite osjećaju bliskosti’, poručuje Nataša Jokić Begić, klinička psihologinja i profesorica s Filozofskog fakulteta u Zagrebu. FOTO: HT Promo

 “Blagdansko razdoblje koje je pred nama zasigurno predstavlja najljepši dio godine, koji većina tradicionalno provodi s obitelji i prijateljima. No za mnoge ljude to je također vrijeme kad se osjećaju usamljeno jer im nedostaju najmiliji ili žive daleko od svojih obitelji. Iako često nemamo taj luksuz da budemo u fizičkom kontaktu sa svima s kojima bismo željeli, zahvaljujući modernoj tehnologiji i različitim komunikacijskim kanalima održavanje veze s bližnjima lakše je nego ikad. Upravo je to bio i pokretač naše božićne kampanje i provedenog istraživanja. Jednostavnim i iskrenim pitanjem ‘Kako si?’ zaista možemo nekome popraviti dan i pokazati drugoj osobi da smo tu za nju“, govori Daniel Hajden, stručnjak za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

“Kako si?” nije samo obično pitanje, potvrđuju to i renomirani stručnjaci koji su prepoznali kampanju HT-a kao društveno značajnu, a koji na ovu temu imaju puno toga reći te podijeliti dobre savjete. “Ovih blagdana nemojte težiti savršenosti već osjećaju bliskosti. Pitajte svoje bližnje ‘Kako su?’ i saslušajte njihov odgovor te iskoristite priliku i da vi nekoga iskreno pitate ‘Kako ste?’ To ne znači samo ugodne interakcije, u redu je i posvađati se, ali ako iza toga slijedi mirenje, oboje će pomoći u razvoju bliskosti. To je pitanje koje bismo trebali više koristiti, ali na pravi način. Tako drugoj osobi taj jedan trenutak u danu učinimo ugodnim i onda je to trenutak pravog susreta”, poručila je Nataša Jokić-Begić, klinička psihologinja i profesorica s Filozofskog fakulteta u Zagrebu.

Online komunikacija utječe na trenutno raspoloženje’, kaže Neven ricijaš, socijalni pedagog s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta. FOTO: HT Promo

Daniel Hajden, stručnjak za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma, ističe da je zahvaljujući modernoj tehnologiji i različitim komunikacijskim kanalima, održavanje veze s bližnjima lakše nego ikad. FOTO: HT Promo

Pozivi i digitalni kanali postaju sve važniji u održavanju veza s bližnjima. Telefonski poziv za ispitanike predstavlja najvažniji način za održavanje veza s članovima obitelji s kojima ne žive. Kod održavanja veza između bliskih prijatelja raste upotreba aplikacija, a posebice kada je riječ o poznanicima. “Online komunikacija ima niz prednosti, ali i rizika. Za mentalno zdravlje i ono što danas zovemo ‘digitalna dobrobit’ nužno je razumijevanje tih prednosti i nedostataka, ali i ponašati se u skladu s njima te onda imati ispravna očekivanja. Online komunikacija je izvrsna za dijeljenje informacija i utjecanje na neko trenutno, kratkoročno raspoloženje. I tu u pravilu treba zadržati njezin domet”, upozorio je Neven Ricijaš, socijalni pedagog s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu.

Članak je nastao u suradnji s Hrvatskim Telekomom.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.