Nove tehnologije mijenjaju ponašanje potrošača sve brže i brže, čineći marketinšku komunikaciju sve kompleksnijom. Tele2 Hrvatska, kao izazivač u vrlo dinamičnom sektoru, toga je više, nego svjestan te je nakon provedenog natječaja za digitalnu agenciju, odabrao partnersku agenciju za novo doba digitalnog marketinga – iProspect.
Strateški pristup iProspecta, temeljen na dubinskom poznavanju potrošača te marketingu temeljenom na podacima, bili su ključni elementi kod sklapanja ovog partnerstva.
Važnost ove sinergije prepoznala je i direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, Sonja Miočić:
“Tele2 prati trendove kako u svom core businessu, tako i u komunikaciji prema našim korisnicima. Nama je korisničko iskustvo izuzetno važno i na njemu temeljimo naše ponude. Digitalno poslovanje danas više nije trend već potreba i zato smo u tom segmentu tražili partnera koji može, zajedno s našim timovima osigurati najviši nivo usluge. Vjerujemo da ćemo s iProspectom ostvariti naše ambiciozne ciljeve u idućem razdoblju“.
Iz iProspecta poručuju kako su vrlo ponosni na početak suradnje s jednim od najpametnijih oglašivača u vrlo izazovnom, telekomunikacijskom sektoru.
“Veselimo se suradnji. Tele2 je vrlo napredan i zahtjevan oglašivač te se radujemo budućim zajedničkim projektima, na kojima ćemo demonstrirati svu inovativnost i efektivnost koju pružamo kroz globalne alate i lokalnu ekspertizu!”, izjavio je Vjekoslav Srednoselec, voditelj agencije iProspect.
Potencijal iProspecta sadržan je u iskustvu i fokusu na ostvarenje prodajnih ciljeva klijenata. iProspect je dio Dentsu Aegis Networka, jedne od vodećih globalnih marketinških grupacija. U Hrvatskoj je prisutan od 2015. godine te je u kratko vrijeme napravio revoluciju na tržištu uvođenjem programatskih tehnologija i fokusom na automatizaciju marketinga.
Komentari