‘Investicija od 300 milijuna eura za zagrebačku zračnu luku isplatit će se vrlo brzo’

Autor:

Tomislav Čuveljak

‘Emirates je jedna od zrakoplovnih kompanija koje su u Zagreb stigle upravo zahvaljujući novoj zgradi terminala, a time je Zagreb postao čvorište koje povezuje Europu s Azijom i Australijom’, rekao je predsjednik Uprave MZLZ-a Jacques Feron u svom prvom intervjuu za hrvatske medije

Od početka realizacije projekta izgradnje novog putničkog terminala Zračne luke Franjo Tuđman taj su pothvat pratili brojni, u većini slučajeva negativni komentari javnosti. Od kritika vladi Zorana Milanovića koja je potpisala ugovor o koncesiji zbog po nekima neprihvatljivog ustupanja prava na gradnju stranom investitoru i duljine trajanja koncesije, preko kritika kvalitete izgradnje pa do oštrih komentara o puštanju nove zračne luke u promet i organizacije poslovanja na novom terminalu, domaći mediji prema Upravi MZLZ-a nisu bili nimalo nježni. Zračna luka Franjo Tuđman krajem ožujka proslavila je prvu godinu rada, bilježeći i prve uspjehe i brzi rast broja putnika – samo nekoliko dana prije našeg razgovora MZLZ je svečano darivala milijuntog putnika koji je ove godine doletio ranije nego prijašnjih godina – pa su vremenom i brojni negativni komentari u medijima utihnuli.

Predsjednik Uprave MZLZ-a Jacques Feron projektu Međunarodne zračne luke Zagreb pridružio se prije tri godine kada je, kako kaže, većina administrativnih problema i početnih poteškoća bila većinom riješena, a preostala je izgradnja putničkog terminala i zahtjevni posao organizacije poslovanja u novoj zračnoj luci. U svom prvom intervju za neki hrvatski medij koji smo s Feronom vodili upravo u putničkom terminalu, čelni čovjek MZLZ-a komentirao je dosadašnje iskustvo poslovanja u Zagrebu i probleme koje je tvrtka ADP (Aeroport de Paris) kao nositelj koncesije i operator zrakoplovne luke rješavala proteklih godina…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.