Istovremeno s dolaskom svog filma ‘Sluškinja’ u hrvatska kina, korejski redatelj Park Chan-Wook sudjeluje kao član žirija na jubilarnom 70. filmskom festivalu u Cannesu. U intervjuu je objasnio zašto radi i južnokorejske i holivudske filmove te govorio o situaciji u filmskoj industriji
Posljednjih 15 godina južnokorejska kinematografija jedna je od najvažnijih kinematografija na svijetu, što dokazuje njena stalna prisutnost na najvećim svjetskim filmskim festivalima. Jedan od njihovih najznačajnijih predstavnika, po mnogima i najznačajniji, je Park Chan-Wook, redatelj čiji je uspon započeo 2003. godine remek-djelom „Oldboy“. Od tada pa sve do danas filmove Park Chan-Wooka filmofili diljem svijeta čekaju s posebnom pažnjom, a oni hrvatski će od 11. svibnja u kinima moći pogledati njegov posljednji film „Sluškinja“. I dok će se film prikazivati u hrvatskim kinima, Park Chan-Wook boravit će u Cannesu, u kojem će ove godine biti član žirija na festivalu koji se ove godine održava 70. put. Film „Oldboy“ osvojio je 2003. veliku nagradu žirija na festivalu u Cannesu i bio je drugi dio njegove tematske „osvetničke“ trilogije prepune nasilja koja je dovršena filmom „Simpatija za gospođu Osvetu“. Prvi film prije četiri godine doživio je neuspješnu američku verziju s Joshom Brolinom u glavnoj ulozi, a čeka se snimanje američke verzije „Simpatija za gospođu Osvetu“ i zna se da će glavnu ulogu imati Charlize Theron. Žanrovska promjena u karijeri Park Chan-Wooka dogodila se 2006. neobičnom komedijom „Ja sam kiborg, ali to je OK“, da bi se u Cannes vratio 2009. hororom „Žeđ“, za koji je osvojio nagradu žirija. U to vrijeme čekalo se kada će Park Chan-Wook prihvatiti neku od brojnih ponuda za snimanje filma u Hollywoodu, što je on konačno i učinio 2013., snimivši odličnu dramu s elementima trilera „Stoker“, u kojoj su glumili Nicole Kidman i Mia Wasikowska…
Komentari