Ravnateljica Umjetničkog paviljona u Zagrebu govori o tome kojim je poslovnim smjernicama dobila drugi mandat i otkriva što misli o našoj kulturnoj politici, nedovoljnom prezentiranju naših umjetnika u inozemstvu, nepostojanju tržišta umjetnina i miješanju politike u umjetnost
Jasminka Poklečki Stošić, ravnateljica Umjetničkog paviljona u Zagrebu, od srpnja ove godine u svojem je drugom mandatu na čelu te ugledne galerijske institucije te priprema značajne domaće i inozemne izložbe za jesen ove godine, ali i 2018. i 2019. Iako je njezin prvi mandat 2013. bio dočekan s izvjesnim nepovjerenjem struke jer nije povjesničarka umjetnosti, već diplomirana arheologinja i profesorica povijesti, u svega četiri godine Jasminka Poklečki Stošić pokazala je da joj je organizacija velikih međunarodnih izložbi još lakša od suradnje s nekim domaćim umjetnicima i da se pristojno dobro nosi sa stresom galerijskog menadžmenta i nabavljanja sponzorskih sredstava.
Prije dolaska na čelo Umjetničkog paviljona radila je od 1996. do 2013. kao viša kustosica u Galeriji Klovićevi dvori u Zagrebu, gdje je realizirala brojne zapažene samostalne izložbe renomiranih hrvatskih suvremenih kipara srednje generacije, izložbe iz razdoblja hrvatske moderne umjetnosti (monografska izložba Ede Kovačevića, retrospektiva Slave Raškaj, monografska izložba Naste Rojc), kao i velike izložbene sinteze, poput izložbe “Antički Grci na tlu Hrvatske” te iste takve koncepcije, “Urbanizam, arhitektura i umjetnost antičkog Rima u Hrvatskoj”…
Komentari