Uoči slavljeničkog koncerta istaknuti hrvatski skladatelj s međunarodnom karijerom u intervjuu Nacionalu govorio je o ostacima nasljeđa avangardne i eksperimentalne glazbe 20. stoljeća te otkrio što je naučio od svojih profesora i gdje se u avangardnoj glazbi još uvijek krije ideologija
Istaknuti hrvatski skladatelj međunarodne reputacije Davorin Kempf povodom 70. godišnjice rođenja, u dvorani Blagoje Bersa zagrebačke Muzičke akademije, održat će u utorak, 10. listopada, slavljenički koncert, u organizaciji Hrvatskog društva skladatelja i Cantusa. Kempf je jedan od rijetkih skladatelja suvremene glazbe, tzv. novog zvuka, čije kompozicije podjednako vole izvoditi glazbenici, ali slušati i publika, izvan standardnog ‘’bijenalskog’’ programa avangardno-eksperimentalne glazbe.
Kempf je diplomirao glasovir na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji 1971., dirigiranje 1972., a kompoziciju 1973. Kompoziciju je usavršavao na Visokoj glazbenoj školi u Stuttgartu kod prof. Kelemena, elektronsku glazbu kod prof. Karkoschke, a u Kölnu kod prof. Kagela, Humperta i Blumea, doajenâ suvremenog zvuka. Godine 1990. magistrirao je kompoziciju na Sveučilištu u Iowi (SAD), a doktorirao 2006. na Freie Universität u Berlinu…
Komentari