Serijal jednominutnih animiranih priča na YouTubeu, u kojem je glavni junak Zvoganj, postao je internetska senzacija zbog humora i specifične animacije, a njegov autor preko noći zvijezda. Za Nacional je otkrio kako je nastao Zvoganj te govori o tome uništava li YouTube televizijski program
Kada je prije nešto više od godinu dana Beograđanin Danilo Dabić, tinejdžer u ranim dvadesetim godinama, na YouTube stavio kratki animirani film ‘’Copetova kuhinja’’ i potpisao ga imenom Zvoganj, nije ni slutio da će doslovce preko noći postati senzacija. Broj pregleda prve epizode ‘’Copetove kuhinje’’ vrlo brzo prešao je milijun, kao i većina kasnijih epizoda koje su ga proslavile. Zvoganj radi kratke animirane priče karakteristične po specifičnom humoru i izuzetno jednostavnoj animaciji.
Internetska stranica YouTube godinama stvara nove zvijezde, primjerice Justin Bieber je prve pjesme najprije objavio na toj stranici, ili francuski prodavač cipela Rémi Gaillard koji je kratkim humorističnim snimkama postigao globalnu popularnost, a neke njegove snimke imaju desetak milijuna pogleda. Velika popularnost na YouTubeu privlači i sponzore koji sve češće ulažu novac u te kreativce nove generacije. Upravo zahvaljujući nedavno osnovanoj internetska platformi Place Of Creators koja ih okuplja, Dabić je među najtraženijima. Zato je nedavno boravio u Zagrebu kao član žirija te platforme, koji je od svih prijavljenih snimaka s YouTubea odabrao najbolje…
Komentari