Ineos Grenadier Pick-up, reinkarnirani Land Rover Defender sa sandukom za 81.890 eura

Autor:

Ineos Grenadier Pick-up, robusni terenac sa stražnjim utovarnim sandukom pokreće se BMW-ovim 6-cilindrašima 3.0, turbodizelašem od 249 KS i turbobenzincem od 285 KS, može ponijeti masu od tone i povući prikolicu od 3,5 tona

Ineos Grenadier, reinkarnacija kultnog terenca Land Rover Defender, od listopada prošle godine dostupan je po cijeni od 65.890 eura. Kao putnička verzija “Station Wagon” košta od 75.230 eura. Verzija pick-up upravo je došla u ponudu, po cijeni od 81.890 eura (sve cijene od srpnja 2023.). Proizvodi se u francuskom Hambachu, gdje se do 2020. proizvodio Smart ForTwo. Noseća šasija i karoserija proizvode se u Portugalu.

Ineos Grenadier jedan je od rijetkih klasičnih terenaca na tržištu. U tu je svrhu Ineos Magna uključio Steyr kao razvojnog partnera i BMW kao dobavljača motora: novo terensko vozilo pokreću BMW-ovi redni 6-cilindraši 3.0, turbodizelaš s 249 KS i 550 Nm i turbobenzinac s 285 KS i 450 Nm. Za prijenos snage koristi 8-stupanjski automatski mjenjač ZF. Nosivost je čak jedna tona, a masa prikolice 3,5 tone.

Sredinom srpnja 2023. Ineos će predstaviti vodikovu verziju Grenadiera. To je pokazno vozilo s modificiranim rešetkastim okvirom i stražnjim pogonom za prilagodbu električnog pogonskog sklopa, koji raspodjeljuje moment izravno na stražnje kotače. To Grenadieru daje bolju dinamiku vožnje. Osim izbočine na poklopcu motora, H2-Grenadier ne izgleda nimalo drugačije od motora s unutarnjim izgaranjem. Ineos nije otkrio točne tehničke podatke o studiji vodika. Očekuje se da će potpuno električni model doći na tržište 2026. godine.

Iza projekta Grenadier stoji britanski milijarder Jim Ratcliffe, koji se smatra najbogatijim čovjekom u Velikoj Britaniji. On je već planirao oživjeti terensku legendu u ljeto 2016., kada je Land Rover prestao proizvoditi Defender. No projekt je propao jer Jaguar Land Rover nije htio prenijeti prava na dizajn i imenovanje originala trećoj strani.

Međutim, Ratcliffe nije dopustio da ga to razočara te je počeo planirati svoje vlastito terensko vozilo s rešetkastim okvirom, stalnim 4×4 pogonom i krutim osovinama s Ineos Automotiveom – podružnicom kemijske grupe Ineos. Stoga ne čudi da bi se Ineos Grenadier (2022) dizajnom približio svom modelu. Nevjerojatno je koliko terensko vozilo koje je dimenzijama slično Defenderu 110 (dimenzije: 4785 mm dužine, 1790 mm širine, 2035 mm visine) oponaša original.

Ineos Grenadier (2022) može se naručiti kao “Utility Wagon” s dva ili pet sjedala, prtljažnikom i ravnim prtljažnim prostorom, te kao “Station Wagon” s pet sjedala s više udobnosti za drugi red. Unutrašnjost Ineos Grenadiera (2022) ne izgleda ništa manje rustikalno od ranijeg Landyja zahvaljujući brojnim velikim gumbima, ali također dovršava čin ravnoteže s modernošću sa zaslonom na vrhu i malim digitalnim brzinomjerom iza upravljača. Postoji izbor Standard, Trialmaster i Fieldmaster konfiguracija.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.