Industrija kompjuterskih igara već neko vrijeme traži nova rješenja za novi oblik iskustva za igrače.
Dolazak moderne 5G mreže i pandemija koronavirusa ubrzali su neke od projekata kod azijskih tvrtki, koje su poznate diljem svijeta po svojim inovacijama i naslovima.
Pandemija i karantena su pokazale korisnost interneta. Stručni mediji i statistike su pokazale kako je uslijedila još veća popularnost igranja kompjuterskih videoigara.
Brojne kompanije su se nakon ovog iskustva i pozitivnih kretanja u poslovanju, odlučile dalje razvijati u online području. To je potvrdio i dr. Robert Xiao iz jedne azijske programerske i izdavačke tvrtke. To će, kaže, biti drugačije iskustvo, nego prije.
Istaknuo je kako vrlo važno područje čine edukacijske igrice, koje su predstavljene u aplikacijama. Ovi naslovi se igraju kratko vrijeme uz nadzor i pomoć roditelja, služe kratkoj zabavi i edukaciji u slobodno vrijeme.
Brojna popularna e-sport događanja su prebačena u internetsko izdanje, a uskoro se očekuje daljnji razvoj i ovih igara.
Osim nadogradnje hardvera i potpore, prijenos uživo će se temeljiti na 5G i tehnologiji u oblaku. Određena video igra će se moći igrati pomoću različitih uređaja. Razvoj će uključivati i bolju potporu za virtualnu realnost.
https://youtu.be/XJu_h293va8
Komentari