Sve više mladih i odraslih se zabavlja kompjuterskim ili mobilnim igrama u slobodno vrijeme, a pandemija koronavirusa je samo povećala brojke i statistike. Ova industrija je postala najveći dio svjetske industrije zabave i u svim svojim segmentima vrijedi više od filmske i glazbene industrije.
Prošle godine je iznimno veliku zarade ostvario naslov Fortnite, a pratio ga je široko rasprostranjen i raznolik svijet e-sports igara. Naslov Modern Warfare je zaradio približno istu količinu novca kao i najgledaniji film svih vremena – Osvetnici: Završnica.
Dva najveća dionika u ovoj industriji su tvrtke, naslovi i igrači iz Sjedinjenih Američkih Država i Kine. U azijskoj zemlji živi oko 25 posto igrača, od ukupno dvije i pol milijarde u svim svjetskim državama.
Stream platforme i nove opcije umrežavanja su dodatno povećale interes i broj igrača.
Očekukuje se kako bi ove godine zarada u industriji kompjuterskih igara mogla doseći brojku od 90 milijardi dolara, što nije iznenađenje s obzirom na ogroman broj registriranih igrača u svijetu.
Komentari