Industrija kompjuterskih igara je najveći dio svjetske industrije zabave 

Autor:

Unsplash/Kelly Sikkema

Sve više mladih i odraslih se zabavlja kompjuterskim ili mobilnim igrama u slobodno vrijeme, a  pandemija koronavirusa je samo povećala brojke i statistike. Ova industrija je postala najveći dio svjetske industrije zabave i u svim svojim segmentima vrijedi više od filmske i glazbene industrije.

Prošle godine je iznimno veliku zarade ostvario naslov Fortnite, a pratio ga je široko rasprostranjen i raznolik svijet e-sports igara. Naslov Modern Warfare je zaradio približno istu  količinu novca kao i najgledaniji film svih vremena – Osvetnici: Završnica.

Dva najveća dionika u ovoj industriji su tvrtke, naslovi i igrači iz Sjedinjenih Američkih Država i Kine. U azijskoj zemlji živi oko 25 posto igrača, od ukupno dvije i pol milijarde u svim svjetskim državama.

Stream platforme i nove opcije umrežavanja su dodatno povećale interes i broj igrača.

Očekukuje se kako bi ove godine zarada u industriji kompjuterskih igara mogla doseći brojku od 90 milijardi dolara, što nije iznenađenje s obzirom na ogroman broj registriranih igrača u svijetu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.