Agencija 2×1 komunikacije u razgovoru za nacional.hr demantirala je povezanost s istraživanjem predizbornog raspoloženja birača na koje je na društvenim mrežama upozorio TV voditelj Saša Ćeramilac
Ćeramilac je objavio je kako su ga zvali na telefon i pitali želi li sudjelovati u anketi vezanoj uz parlamentarne izbore. “Treće pitanje: Želite li na čelu države poput Zorana Milanovića i SDP koji je izgubljen i koji se oslanja na Možemo”, napisao je, među ostalim u svojoj objavi.
Reputacijska šteta zbog klonirane agencije
Spomenuo je agenciju 2×1 kojoj smo poslali upit je li to istina, ali nije riječ o agenciji 2×1 komunikacije nego o agenciji 2×1 digital, u vlasništvu Vlade Čuljka, koju u agenciji 2×1 komunikacije nazivaju ‘kloniranom agencijom’ koja im nanosi reputacijsku štetu.
“Taj ‘anketni upitnik’ nema veze s agencijom 2X1 komunikacije. Upoznati smo doduše s tim; kao što smo naveli u poveznici koju prilažem, riječ je o kloniranoj agenciji i nejasno nam je zapravo kako je Trgovački sud u Osijeku uopće dozvolio registriranje tvrtke s tim imenom u toj djelatnosti kad je namjera kloniranja specifičnim nazivom vidljiva i iz susjedne svemirske galaksije”, navode iz agencije 2×1 komunikacije.
Hvala Vam na zanimanju i zapravo na dokazu (koji planiramo pravno iskoristiti) koliku reputacijsku štetu trpimo pojavom tog neuglednog klona, zaključili su.
Ljudi misle da je taj cirkus naš, a nema veze s nama
Krešimir Kartelo, vlasnik agencije, u razgovoru za nacional.hr rekao je da je sve započelo tijekom kampanje.
“Koliko je ljudi koji misle da je ovo naša agencija koja radi taj cirkus od posla. Gubimo vrijeme, energiju pa i ugovore jer ljudi misle da je taj cirkus naš, a nema veze s nama”, rekao je.
Ponavlja, kao i u službenom odgovoru, da je ovo pitanje za Trgovački sud kako se uopće mogla registrirati takva firma u istoj djelatnosti.
Komentari