Igrači kompjuterskih igara na području Sjedinjenih Američkih Država su ovog lipnja potrošili 1.2 milijarde dolara, piše engadget.com. Podaci su to istraživanja NPD grupe, koja ističe kako je to najveća potrošnja u gaming segmentu u lipnju nakon 2009. godine i porast od 26 posto u usporedbi s prošlom godinom.
Ističe se kako je to nastavak većeg trenda, koji je počeo nakon izbijanja pandemije koronvirusa. Godišnja potrošnja se kreće oko 6.6 milijarde dolara, što je više od 19 posto u usporedbi s istim razdobljem lani.
Ovogodišnja potrošnja u prvoj polovici godine je najveća od 2010. godine i čini se kako će 2020. biti rekordna za industriju kompjuterskih video igara u zadnjem desetljeću.
Osim što je pandemija koronavirusa igrače “još jače prikovala uz kompjuter ili konzole”, ova godina će biti zapamćena i po izlasku novih ili isčekivanih nastavaka naslova.
Zanimljivo je da je u rekordnom lipnju zabilježen mali pad u prodaji gaming hardwarea, no ističe se kako će Sony i Nintendo povećati proizvodnju svojih igraćih konzola. Trećina programera i ostalih stručnjaka, koji rade na razvoju video igara su rekli kako su u ovo vrijeme zaposleniji na raznim projektima, nego prije izbijanja pandemije koronavirusa.
JUNE 2020 US NPD THREAD – June 2020 tracked spending across Video Game hardware, software, accessories and game cards totaled $1.2 billion, gaining 26% when compared to a year ago. This is the highest tracked spend for a June month since $1.3 billion was reached in June 2009. pic.twitter.com/VliGtYt4sc
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) July 17, 2020
Komentari