IDS “Gradonačelnik Umaga rasprodaje imovinu grada”

Autor:

Pula: Potpisivanje sporazuma o financiranju troškova stanovanja policijskih službenika 13.09.2018., Pula - Potpisivanje sporazuma o financiranju troskova stanovanja policijskih sluzbenika izmedju Ministarstva unutarnjih poslova Davora Bozinovica i predstavnika gradova Pule, Umaga, Poreca i Opcine Medulin. Gradonacelnik Umaga Vili Bassanese.

Photo: Nel Pavletic/PIXSELL

Predsjednik umaškog IDS-a Daglas Koraca izjavio je u četvrtak u Umagu kako umaški gradonačelnik Vili Bassanese (SDP) rasprodaje imovinu grada bez ikakvih rasprava na Gradskom vijeću, upitavši da li to radi “kako bi financirao troškove nabujale gradske uprave”.

Na konferenciji za novinare Koraca je ustvrdio da je od početka svog prvog mandata do danas, Bassanese prodao 118 milijuna kuna gradske imovine, a usvojene projekcije proračuna pokazuju da će se do 2021. prodati nevjerojatnih 252 milijuna kuna. Dodao je da nema sjednice Gradskog vijeća gdje na dnevnom redu nije uvrštena prodaja zemljišta.

“U početku je gradonačelnik Bassanese pokretanje postupaka prodaje nekretnina davao na raspravu Gradskom vijeću, ali je zbog naših stalnih pitanja oko svrhe prodaje, te loše reakcije javnosti, odustao od transparentnog načina i nekretnine počeo prodavati u postupcima koje je sukladno svojim ovlastima, sam raspisao, bez konzultacija s Gradskim vijećem”, rekla je IDS-ova gradska vijećnica Sunita Prodan Benolić.

Podsjetila je kako su IDS-ovi vijećnici u nekoliko navrata na aktualnom satu tražili da se napravi izvještaj u kojem će se vidjeti koje je nekretnine grad Umag prodao, koliko je novaca uprihodovano i što se financiralo s tim novcem. Međutim, navela je, odgovor vijećnici nisu nikad dobili i ne znaju za što se troše sredstva od prodaje nekretnina.

“Sumnjamo da se veliki dio tog novca troši na financiranje gradske uprave koja se svake godine povećava”, istaknula je Prodan Benolić.

Predsjednik IDS-a Umag Koraca dodao je kako “prodaja imovine prati trend porasta rashoda za zaposlene u gradskoj upravi”.

“Analiza rashoda za zaposlene jasno pokazuje konstantan trend rasta, pa tako imamo podatak da se 2008. godine potrošilo 30 milijuna kuna u tu svrhu, dok u proračunu za 2019. godinu imamo planirani rashod od 47 milijuna kuna. To je 17 milijuna kuna više na godišnjoj razini i nije lako to financirati. Govorimo o povećanju od 55 posto”, poručio je Koraca.

“Gradonačelnik ne upravlja gradom, odluke donosi stihijski a posljedice loših odluka pokušava sanirati prodajom imovine”, ocijenio je Koraca.

Najavio je kako će IDS zatražiti da Grad Umag donese plan upravljanja gradskom imovinom koji će Vijeće usvojiti, u kojem će jasno biti navedeno koje se nekretnine planiraju prodati i što će se financirati tim novcem.

“Inzistirati ćemo na donošenju takvog dokumenta, a do njegovog usvajanja IDS će energično biti protiv daljnje sumanute prodaje”, zaključio je Daklas Koraca.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.