Dugogodišnja kretanja pokazuju da su kod aplikacija na pametnim telefonima, video igre dugo vremena bile najunosnija stavka i rušile rekorde zarade, ali podaci kojima raspolaže Sensor Tower za područje Sjedinjenih Američkih Država pokazuju da se to okruženje promijenilo, prenosi ictbusiness.info.
Ističe se lipanj ove godine, kad je potrošnja na aplikacije nevezane uz igre donijela Appleu 50.3 posto prihoda. Ove rezultate su u prvom redu postavile globalno popularne aplikacije TikTok, Netflix i Tinder.
Pandemije koronavirusa je naglo pojačala trend popularnosti u području gaminga, no krajem 2020. godine ovaj uzlet je izgubio mah te su aplikacije počele ‘smanjivati zaostatak’. Tijekom prošle godine zarada je nadmašila video igre, ubrzo se ta prednost gubi, a lipanj ove godine ponovo pokazuje obrat. Ističe se da su aplikacije unazad dvije godine udvostručile stopu rasta.
Na ovakva kretanja je utjecalo i uvođenje opcije pretplate i dodatnih mogućnosti u mnoge popularne aplikacije.
Neki novi izvještaji ističu da je Appleov App Store doživio pad od pet posto neto prihoda na godišnjoj razini tijekom rujna ove godine, što je rekord. No, to nije samo izdvojen slučaj, već je i Appleov konkurent Google Play Store pao osam posto ukupno, s tim da mu je gaming dio također pao za 14 posto.
Ovakve analize potvrđuju da bi poznate društvene i streaming aplikacije u budućnosti trebale ostvarivati unosnu zaradu, dok bi izlazak i dostupnost dodatnih sadržaja za popularne gaming naslove mogao ponovno ostvariti prednost u zaradi.
Komentari