I platforma Steam zabilježila povećanu posjećenost igrača

Autor:

Unsplash/Javier Esteban

Digitalna distribucijska platforma Steam, kao i druge takve platforme, zabilježila je povećanje posjećenosti igrača tijekom prošle godine, izvještava engadget.com.

Pandemija koronavirusa je snažno rezultirala povećanim interesom za igranje kompjuterskih i mobilnih igara. Valve Corporation je objavio službene podatke, koji pokazuju kako je korištenje platforme poraslo za 50 posto. Godine 2019. igrači su na Steamu proveli 20.8 milijardi sati, dok je ta brojka lani narasla na 31.3 milijardi na svjetskom nivou.

Porastao je i broj igrača, statistički gledano svaki mjesec je u prosjeku 2.6 milijuna ljudi kupilo novu Steamovu igro po prvi put. Rekordi su zabilježeni i u drugim kategorijama, rastao je broj mjesečnih aktivnih korisnika i dnevnih korisnika. Zanimljivo je da je zabilježen povećani  interes za kompjuterske igre za jednog igrača i druge igre koje ne trebaju umrežavanje.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.