Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) je za ovogodišnji Grand PRix primila rekordan broj prijava. Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Republici Hrvatskoj prijavljeno je čak 68 komunikacijskih projekata.
Žiri će ove godine ocjenjivati u 12 kategorija.
Najveći interes privukle su kategorije: društveno odgovorno poslovanje, prilagodba svjetske kampanje te odnosi s javnošću u nevladinu sektoru.
Ostale kategorije su: odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, odnosi s javnošću za velika trgovačka društva, odnosi s javnošću za mala i srednja trgovačka društva, unutrašnja komunikacija, politička komunikacija, digitalna komunikacija, organizacija događanja, komunikacijska strategija te sponzorirana komunikacija.
“U odnosu na 2012. godinu kad mi je Upravni odbor HUOJ-a povjerio koordinaciju nagrade Grand PRix, broj prijava se gotovo utrostručio. HUOJ-ev Grand PRix je tijekom godina napredovao sadržajno, kvalitativno i kvantitativno zahvaljujući kontinuiranom radu i sinergiji svih subjekata uključenih u realizaciju. Veliki doprinos razvoju i prepoznatljivosti Grand PRixa te njegovom pozicioniranju kao najprestižnije nagrade u struci u Hrvatskoj dali su upravo naši kolege koji svake godine konstruktivnim kritikama i prijedlozima sudjeluju u pripremi pravilnika i prijavnice Grand Prixa te njegovu operativnom provođenju”, rekla je Andreja Barberić, izvršna direktorica nagrade Grand PRix.
“Zahvaljujem svima koji su prepoznali nagradu kao prestižno priznanje struke, svima koji prenošenjem znanja i iskustava kroz projekte doprinose razvoju svijesti u Hrvatskoj o važnosti kvalitetnog i kontinuiranog komuniciranja te pokazuju i dokazuju da su odnosi s javnošću kao upravljačka funkcija neizostavan potencijal organizacije“, dodala je Andreja Barberić.
Pred stručnim žirijem sad je velik posao. Kako bi izabrali najbolje, do ožujka će pomno proučiti i ocijeniti svih 68 projekata.
“Grand PRix nam omogućuje da na jednom mjestu dobijemo pregled onoga najboljega što se u odnosima s javnošću radilo u protekloj godini. Iz prijavljenih projekata, ne samo da možemo vidjeti koliko kvalitetno struka radi, nego i u kojem se smjeru razvija”, istaknula je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrade Grand PRix.
Kako bi se dodatno potaknuo razvoj kvalitetne javne komunikacije, Grand PRix se dodjeljuje i u tri posebne kategorije. Proglašava se Komunikator godine, dodjeljuje se Šipak godine, a jednom se stručnjaku uručuje Nagrada za doprinos struci.
Podsjetimo, za Komunikatora godine nominirani su: Boris Jokić, bivši voditelj kurikularne reforme, Marko Matijević, pokretač portala srednja.hr, Zdravko Marić, ministar financija, Bruno Šimleša, književnik te Hrvatska gorska službe spašavanja.
Laureat će se znati tijekom sljedećeg tjedna, a do tada se njihove izjave o nominaciji te komunikaciji mogu pogledati na Facebooku i mrežnim stranicama HUOJ-a.
Komentari