HUOJ Rekordan broj prijava za ovogodišnju nagradu Grand PRix

Autor:

HUOJ

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) je za ovogodišnji Grand PRix primila rekordan broj prijava. Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Republici Hrvatskoj prijavljeno je čak 68 komunikacijskih projekata.

Žiri će ove godine ocjenjivati u 12 kategorija.

Najveći interes privukle su kategorije: društveno odgovorno poslovanje, prilagodba svjetske kampanje te odnosi s javnošću u nevladinu sektoru.

Ostale kategorije su: odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, odnosi s javnošću za velika trgovačka društva, odnosi s javnošću za mala i srednja trgovačka društva, unutrašnja komunikacija, politička komunikacija, digitalna komunikacija, organizacija događanja, komunikacijska strategija te sponzorirana komunikacija.

“U odnosu na 2012. godinu kad mi je Upravni odbor HUOJ-a povjerio koordinaciju nagrade Grand PRix, broj prijava se gotovo utrostručio. HUOJ-ev Grand PRix je tijekom godina napredovao sadržajno, kvalitativno i kvantitativno zahvaljujući kontinuiranom radu i sinergiji svih subjekata uključenih u realizaciju. Veliki doprinos razvoju i prepoznatljivosti Grand PRixa te njegovom pozicioniranju kao najprestižnije nagrade u struci u Hrvatskoj dali su upravo naši kolege koji svake godine konstruktivnim kritikama i prijedlozima sudjeluju u pripremi pravilnika i prijavnice Grand Prixa te njegovu operativnom provođenju”, rekla je Andreja Barberić, izvršna direktorica nagrade Grand PRix.

Andreja Barberić

Andreja Barberić

“Zahvaljujem svima koji su prepoznali nagradu kao prestižno priznanje struke, svima koji prenošenjem znanja i iskustava kroz projekte doprinose razvoju svijesti u Hrvatskoj o važnosti kvalitetnog i kontinuiranog komuniciranja te pokazuju i dokazuju da su odnosi s javnošću kao upravljačka funkcija neizostavan potencijal organizacije“, dodala je Andreja Barberić.

Pred stručnim žirijem sad je velik posao. Kako bi izabrali najbolje, do ožujka će pomno proučiti i ocijeniti svih 68 projekata.

“Grand PRix nam omogućuje da na jednom mjestu dobijemo pregled onoga najboljega što se u odnosima s javnošću radilo u protekloj godini. Iz prijavljenih projekata, ne samo da možemo vidjeti koliko kvalitetno struka radi, nego i u kojem se smjeru razvija”, istaknula je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrade Grand PRix.

Daria Mateljak

Daria Mateljak

Kako bi se dodatno potaknuo razvoj kvalitetne javne komunikacije, Grand PRix se dodjeljuje i u tri posebne kategorije. Proglašava se Komunikator godine, dodjeljuje se Šipak godine, a jednom se stručnjaku uručuje Nagrada za doprinos struci.

Podsjetimo, za Komunikatora godine nominirani su: Boris Jokić, bivši voditelj kurikularne reforme, Marko Matijević, pokretač portala srednja.hr, Zdravko Marić, ministar financija, Bruno Šimleša, književnik te Hrvatska gorska službe spašavanja.

Laureat će se znati tijekom sljedećeg tjedna, a do tada se njihove izjave o nominaciji te komunikaciji mogu pogledati na Facebooku i mrežnim stranicama HUOJ-a.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)