Službeno je najavljena nova sezona poslovne utrke HT B2Run. Četiri utrke ove će se godine održati u hrvatskim gradovima – Splitu (25.4.), Rijeci (23.5.), Osijeku (12.6.) i Zagrebu (3.10.).
Prethodnih pet godina utrku je istrčalo više od 8 500 trkača iz više od 500 domaćih i stranih kompanija s adresom poslovanja u Hrvatskoj, a na današnjoj tiskovnoj konferenciji najavljeno je kako se ove sezone očekuje deset tisuća i više sudionika u spomenuta četiri grada.
Utrku su na Međunarodni dan žena predstavile predstavnice najuspješnijih hrvatskih “trkačkih” kompanija HT, GRAWE i HEINEKEN Hrvatska uz organizatoricu te ravnateljicu zagrebačke Osnovne škole Bartol Kašić, Dijanu Kopčić, istaknuvši kako se upravo ovaj sportski događaj pokazao kao “učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika“.
“Hrvatska poslovna B2Run utrke od ove je godine dio međunarodne B2Run obitelji čime se upisala na globalnu trkačku mapu svijeta, dobila novi vizualni koncept, a promijenjen je i sam naziv utrke u HT B2Run. Ovime će naši trkači u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu trčati pod istim nazivom kao i više od 250 000 sudionika iz jedanaest svjetskih država. Od ove godine utrku može trčati svatko tko je zaposlen i stariji od 18 godina. Otvorili smo priliku za nove trkače u novim kategorijama poput Obrta i Udruga odnosno Klubova. Naravno, niti ove godine neće izostati odličan zabavni program“, najavila je Danijela Somek, članica organizacijskog odbora.
“Trčanje utječe na naše osjećaje i razmišljanje; pomaže nam vratiti fokus, umanjiti stres i popraviti raspoloženje. Ovaj put smo u utrci vidjeli priliku da sudionici naprave nešto dobro i za širu zajednicu. Stoga smo uveli natjecateljski element koji dodatno motivira ljude da sudjeluju i pomognu svom gradu da pobijedi. Ideja je da mjerimo najbrže prolazno vrijeme svih trkača u sva četiri grada, a u gradu koji pobijedi HT će provesti program digitalnog opismenjavanja lokalnog stanovništva. U današnje vrijeme tehnologija mora biti svima jednako dostupna i razumljiva, a ovim projektom ćemo mnogima učiniti život boljim, lakšim i kvalitetnijim“, otkrila je Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma.
“B2RUN utrku podržavamo od samog početka zato što su vrijednosti i ciljevi u skladu s našom inicijativom PoKRENI koju provodimo već pet godina i kojom nastojimo podići svijest o nužnosti uvođenja zdravih navika radi poboljšanja kvalitete života. Kroz inicijativu nastojimo pokretati sve one koji se još nisu okušali u trčanju, ali i potaknuti trkače da oni sami svojim iskustvom, primjerom i motivacijom pokrenu nove trkače u svojoj okolini”, rekla je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing GRAWE Hrvatska d.d..
Ravnateljica, organizatorica i kapetanica trkače ekipe Osnovne škole Bartola Kašića iz Zagreba, Dijana Kopčić, prijavila je svoje kolege učitelje i zaposlenike na zagrebačku utrku.
“Cilj prijave na ovu utrku bio je podići svijest o zdravom životu u kolektivu, ali i primjerom pokazati našim učenicima kako su kretanje i tjelesna aktivnost izuzetno važni za zdravlje, fizičko i psihičko. Također smo htjeli djecu i odrasle potaknuti da što više vremena aktivno provode u prirodi vjerujući kako će samim time rad i učenje biti uspješniji i lakši“, prokomentirala je Kopčić. Dodajmo kako je nova zagrebačka lokacija održavanja popularno jezero Jarun.
Dodajmo kako je HEINEKEN Hrvatska službeni partner projekta. Prva utrka je u Splitu, prijave se zatvaraju 29. ožujka.
Komentari