Hrvatski korisnici sve više preferiraju slanje poruka putem Vibera. Sve je zanimljiviji i tvrtkama

Autor:

Press/Rakuten Viber

Rakuten Viber je otkrio glavne trendove i načine na koje su hrvatski korisnici i brendovi koristili ovu aplikaciju u 2022. godini.

Aplikacija za komunikaciju i razmjenu direktnih poruka ima preko milijardu Android preuzimanja diljem svijeta, a u Hrvatskoj je ove godine ostvario rast od 78% u segmentu pametnih telefona što ga čini jednom od vodećih komunikacijskih aplikacija.

Jedan od glavnih trendova u Hrvatskoj su grupni chatovi, koji imaju stabilan godišnji rast, dok su interakcije između brendova i korisnika u Hrvatskoj zabilježile rast novih poslovnih računa od 103% u odnosu na prošlu godinu.

Zaključuje se da hrvatski korisnici sve više preferiraju slanje poruka, posebice u grupnoj komunikaciji. U prosjeku, svaka osoba u Hrvatskoj sudjeluje u tri grupna chata. Broj korisnika koji su aktivni u grupama porastao je za 6% na godišnjoj razini.

Značajan porast od 32% u broju hrvatskih kanala i zajednica tijekom 2022. ukazuje na to da korisnici redovito prate objave i vijesti svojih omiljenih medija, brendova ili javnih osoba. Kanali su idealna platforma za obavještavanje i angažiranje velikih zajednica pomoću interaktivnog sadržaja, među kojima se ističu gifovi, filtri i stickeri.

Podaci pokazuju da 71% potrošača želi na jednostavan način komunicirati s brendovima. Sve više globalnih i hrvatskih brendova okrenulo se Viberu kako bi osnažili interakciju i dosegli korisnike.

Tijekom 2022. godine, Viber je napravio korak dalje te je predstavio vlastito sigurno i zaštićeno rješenje za prekogranično digitalno plaćanje.

“Naše su nadogradnje velika prekretnica za aplikaciju i postavljaju temelj za buduće značajke koje Viber planira predstaviti kao dio naše ‘superaplikacija’ strategije. Povećati korisnost aplikacije za korisnike i proširiti načine na koje se brendovi mogu povezati sa svojom publikom, kako bi donijeli više vrijednosti za obje strane, još brže i u manje koraka”, najavila je Cristina Constandache, Chief Revenue Officer u Rakuten Viberu.

FOTO: Press/Rakuten Viber

OZNAKE: Rakuten Viber

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.