Hrvatska nogometna reprezentacija u ponedjeljak se nakon penala protiv Japana plasirala u četvrtfinale Svjetskog prvenstva u Kataru. U četvrtfinalu će u petak od 16 sati snage odmjeriti protiv Brazila, jednog od najvećih favorita Mundijala.
Interes javnosti od samog početka prvenstva usmjeren je na nogomet, a primjećuje se i povećan broj pretraživanja na Googleu vezanih upravo uz nogomet i naše reprezentativce.
Arbona je istražila koje su to najčešće pretrage tijekom SP-a, kolike su razlike u samim pretraživanjima između Hrvatske i svijeta, kako se mijenja interes za naše igrače, te koliko je Hrvatska dobila na popularnosti tijekom svjetskog prvenstva.
Najveći rast u broju pretraga bilježe Dominik Livaković i Joško Gvardiol, i to ponajviše u vrijeme utakmica. Livaković je, podsjetimo, bio apsolutni heroj protiv Japana, obranivši tri penala, dok Gvardiol od samog početka turnira blista u hrvatskoj obrani.
Iako bilježi solidan broj pretraga i ostatku godine, Luka Modrić najveći rast ostvaruje upravo za vrijeme nastupa naše reprezentacije na prvenstvima.
Hrvatska nogometna reprezentacija bilježi snažan rast pretraga iz azijskih i južnoameričkih zemalja. To bi se moglo objasniti protivnicima – Japancima iz osmine finala i Brazilcima u četvrtfinalu.
Velik interes pobudio je i ljubavni status našeg najboljeg braniča, pa je primijećen nagli rast upita Googleu o djevojci Joška Gvardiola.
Komentari