Hrvatski dizajn potpisuje franšizu pića koja se širi Arapskim poluotokom

Autor:

Zambelli Brand Design

Riječki studio Zambelli Brand Design, poznat po brendiranju jedne od najpoznatijih hrvatskih franšiza, Surf’n’Fries kreirao je novi vizualni identitet za atraktvan lanac juice barova iz Kuvajta.

Anja Zambelli Čolak autorica je i novog zaštitnog znaka nautičke akademije Yachting in Croatia, koji je ovog tjedna uvršten među najbolje svjetske logotipe.

Priča o zanimljivom mladom franšiznom lancu neobičnih pića, Bora Bora iz Kuvajta, kojem je izradila kompletnu brending strategiju, započela je gotovo slučajno. U kratkom roku, Bora Bora je eksplodirala na tržištu kao nova Instagram atrakcija, prvenstveno među mladima u potrazi za novim iskustvima.

“Anjin studio je pružio uslugu na svjetskom nivou te pripremio naš brend za daljnje širenje na tržištu, tako da smo našu franšizu mogli predstaviti u najboljem svjetlu u tri različite zemlje. Naš novi brand ulijeva povjerenje i podjednako privlači i kupce i investitore”, rekao je Abdullah Almudhaf, osnivač franšize.

“Ugovaratelji franšize moraju slijediti niz pravila u poslovanju, gdje je vizualni identitet njegov središnji dio. Svaki detalj mora biti dosljedan i to je za nas dizajnere poseban izazov. Veseli nas što se sada polako javljaju i drugi franšizeri s Arapskog, jer se radi o drugačijem kulturološkom okruženju koje je uvijek zanimljivo otkrivati”, prokomentirala je Zambelli Čolak.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.