Hrvatska nema znanja za prugu za koju EU daje 1,7 milijardi

Autor:

12.06.2018., Rijeka - Odrzana je promotivna voznja vlakom na relaciji Rijeka - Jurdani - Rijeka kojom je promovirano uvodjenje integriranog prijevoza putnika na rijeckom podrucju. 
U vlaku je potpisan Sporazum o dugogodisnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na podrucju Grada Rijeke. 
 
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

U Europskoj komisiji su zabrinuti zbog sporazuma Kine i Italije pa se u Hrvatskoj želi sagraditi alternativni željeznički koridor. Europska unija je spremna dati i stručnu pomoć jer su u Bruxellesu procijenili da su hrvatski željeznički stručnjaci sa svojim znanjem jedva na razini Austro-Ugarske

Europska unija spremna je sa 1,7 milijardi eura financirati izgradnju dijela nizinske pruge između Rijeke i Zagreba, potvrdili su proteklog tjedna u Bruxellesu visoki dužnosnici Glavne uprave Europske komisije za promet (DG Move). Iz Europske komisije prvi put su otvoreno govorili o financiranju najskupljeg dijela projekta za koji tvrde da je vrlo važan dio planiranja europskog budžeta u idućem razdoblju koje počinje 2021. godine. Iako nizinska pruga službeno nije dio tzv. TEN-T ili Trans-europske prometne mreže, ona će to vrlo vjerojatno u bliskoj budućnosti postati jer u Bruxellesu smatraju da je prometni pravac koji povezuje Jadransko more sa srednjom i istočnom Europom od presudnog geostrateškog značenja za cijeli EU, pogotovo u trenutku kada Kina preko Italije i luke u Trstu sve snažnije prodire u samo srce Europe…

Pročitajte više u novom broju Nacionala…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.