Hrvatska na turističkom sajmu u Londonu

Autor:

07.07.2023., Split - Uoci pocetka koordinacijskog sastanka  Hrvatske turisticke zajednice (HTZ) u suradnji s Turistickom zajednicom Splitsko-dalmatinske zupanije, medijima se obratio direktor HTZ-a Kristjan Stanicic. Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Ivo Cagalj/PIXSELL

Početak studenog tradicionalno je vrijeme održavanja sajma World Travel Market (WTM) u Londonu, jednog od najvećih svjetskih turističkih sajmova na kojem Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja ukupnu ponudu hrvatskog turizma.

Sajam se ove godine održava u terminu od 6. do 8. studenog, a na njemu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena Kristjanom Staničićem, direktorom HTZ-a, koji se zajedno sa suradnicima već tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima važnih partnera kao što su easyJet, TUI, Jet2.com i Jet2holidays.

– Fokus nam je na avioprometu i suradnji s najvećim i najznačajnijim turoperatorima. Hrvatska ima jako dobru poziciju na tržištu Velike Britanije, ali i globalno, što proizlazi iz povratnih informacija naših najvažnijih partnera, primjerice TUI-a s kojima surađujemo na osam emitivnih tržišta. S druge strane, razgovarali smo i s easyJet-om koji planira rast i uvođenje novih destinacija, odnosno zračnih linija, izjavio je direktor Staničić nadodavši da možemo biti optimistični uz napomenu da posebnu pozornost moramo obratiti na cjenovnu politiku za sljedeću godinu.

– Svako osjetno povećanje mora biti popraćeno kvalitetom, novim ulaganjima i investicijama, tj. rastom kvalitete u različitim segmentima turističke ponude, zaključio je Staničić.

O mogućnostima suradnje u promociji Hrvatske te provedbi zajedničkih projekata razgovaralo se i sa predstavnicima vodećih turističkih platformi i medija, kao što su Euronews, Lonely planet, National Geographic, Wanderlust i dr. Također, prvog dana WTM sajma direktoru Staničiću uručeno je i priznanje Lonely Planeta, Best in Travel za 2024. godinu.

Croatia Airlines sajam u Londonu dodatno je iskoristila i za predstavljanje ljetnog reda letova za 2024. godinu u sklopu kojeg nacionalni avioprijevoznik planira povećanje broja letova za oko 6 posto i povećanje raspoloživih putničkih kilometara za 7 posto.

Predstavljanje Hrvatske na ovom najvećem svjetskom sajmu putovanja i turizma na globalnoj razini odvija se na promotivnom štandu, na kojem, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, svoju ponudu predstavlja i 23 suizlagača, odnosno turističkih subjekata kao što su TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Dubrovačko-neretvanske, TZŽ Šibensko-kninske, TZG Zagreb, TZG Split, TZG Dubrovnik, Croatia Airlines, NP Plitvička jezera i dr. Također, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom se u sklopu hrvatskog nacionalnog štanda svaki dan održavaju prezentacije i degustacije vrhunskih hrvatskih vina uz vodstvo profesionalnog sommeliera.

Dodajmo kako su britanski turisti, prema podacima sustava eVisitor, tijekom prvih 10 mjeseci ove godine u našoj zemlji ostvarili oko 755 tisuća dolazaka i 3,7 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od oko 5 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima. Pritom su Britanci najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano po destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Konavlima, Župi dubrovačkoj, Rovinju, Hvaru, Zadru, Puli i Zagrebu. Inače, sajam WTM u Londonu svake godine omogućava povezivanje i sklapanje poslova u vrijednosti od preko 7 milijardi dolara.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.