Za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, PIK Vrbovec prodao je više od 10 milijuna ćevapa, više od 2.2 milijuna pakiranja mesnih narezaka i preko dva milijuna kobasica.
Iako brojke samo po sebi zvuče impozantno još više dobivaju na težini kada ih usporedimo s rezultatima prodaje u božićno vrijeme kada se kobasice tradicionalno jedu u povećanim količinama. Naime, za vrijeme trajanja adventa u Zagrebu Hrvati su pojeli više od 700 000 PIK-ovih kobasica, a za vrijeme prvenstva ta brojka je gotovo tri puta više porasla, prodano je više od dva milijuna kobasica.
Iz PIK Vrbovca poručuju kako je kompanija u ovom razdoblju zabilježila rast u količini prodanih proizvoda veći od 10%.
“Brojke pokazuju da je PIK bio prvi izbor Hrvata koji im je davao snagu za navijanje i bezrezervnu podršku našim nogometašima. Drago nam je što smo bili važan dio proslave naših sugrađana i svih navijača, i mi u PIK-u smo ponosni na naše vatrene, njihov primjer upornosti i borbe do zadnjeg trena zaista nam treba biti primjer svima“, rekao je Boris Jaranović, direktor marketinga.
Komentari