Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat u subotu je izvijestio kako je plan restrukturiranja Uljanika zaprimljen te kako će u utorak, nakon sastanka s upravom, imati više konkretnih informacija.
“Nacrt tog plana stigao je na analizu Ministarstvu gospodarstva. Mi ćemo na te brojke, nakon kratke analize, vrlo brzo u utorak odgovoriti. U utorak je Uprava pozvana na kratki sastanak u Ministarstvo gospodarstva i nakon tog sastanka u utorak poslijepodne dat ću vam sve potrebne relevantne informacije kako s tim programom dalje i s kojim partnerom ući u ozbiljne konkretne razgovore”, rekao je Horvat prilikom akcije “Kavica s građanima”.
U srpnju je Europska komisija na prethodni plan restrukturiranja dala 75 primjedbi. Ovaj plan restrukturiranja napravila je nova Uprava na čelu s Emilom Bulićem.
Ministar Horvat u petak je rekao da su za restrukturiranje Uljanika zainteresirane dvije europske grupacije – ukrajinska Smart Holding grupa te talijanski Fincantieri.
Horvat pozvao građane da se informiraju o svojim potrošačkim pravima
Kad je riječ o akciji “Kavica s građanima”, ministar Darko Horvat pohvalio se kako je to već 11. akcija organizirana s ciljem da građani saznaju sve o svojim potrošačkim pravima i dobiju odgovore na sve svoje upite vezane uz potrošačke probleme.
“To je područje vrlo interesantno za svakog građanina u Hrvatskoj, ali isto tako i na prostoru EU”, dodao je.
Uz izmjene i dopune zakona o zaštiti potrošača koje je Vlada donijela na sjednici u četvrtak i uputila u Sabor, upravo ta savjetodavna uloga i edukacija “potencirana” je priča i nadam se da će potrošači i trgovci iskoristit sve mogućnosti koje se tu pružaju, rekao je te dodao da će sva savjetodavna tijela morati proći određenu razinu edukacije kako bi mogli u savjetodavnim tijelima i raditi.
Ministar Horvat: I sam sam pisao pritužbe i reklamacije
Građane je pozvao da, kad kupuju, budu obazrivi i upućeni u svoja prava.
“Ako se bilo kakva nepodopština dogodi, imaju pravo pisanim putem na licu mjesta ili elektroničkim putem prijaviti da taj proizvod po nečem ne odgovara specifikacijama koje su na njemu napisane. Ako nema odgovora trgovca, moguće je napraviti reklamaciju za koju je trgovac u roku od 30 dana dužan intervenirati. Nakon toga, ako se trgovac ne odazove ni na takvu reklamaciju postoje institucije koje svaki potrošač može konzumirati i potražiti njihovu pomoć bila ona arbitražnog ili savjetodavnog karaktera, ovisi o tome kakva je vrsta problema, odnosno za što se sam potrošač odlučio”, rekao je ministar Horva.
Horvat je rekao kako je i sam, do trenutka kad je postao ministar, pisao pritužbe i reklamacije, “nekad uspješno, nekad ne”.
Komentari