Nakon dvije godine poslovanja kao neovisan brend i dobavljač pametnih uređaja, Honor se može pohvaliti odličnim poslovnim rezultatima, prenosi ictbusiness.info.
Mediji ističu da je Honor ostvario stabilan rast, u Kini je u drugom tromjesečju 2022. godine dostigao 19,5 posto tržišnog udjela, a prema najvama vrlo je ambiciozno krenuo u osvajanje europskog tržišta i natječe se s konkurencijom.
Otkriva se da tvrtka danas pokriva više od 200 operatera i distribucijskih kanala te ima više od 30.000 trgovina i pultova s više od 3.000 servisnih centara i 180 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta. Za ovu godinu Honor je najavio Dual Flagship strategiju te će nastojati preklopne i druge pametne telefone predstavljene u Kini dovesti u Europu i druga međunarodna tržišta.
“U novoj godini Honor je najavio širenje poslovanja na 20 ključnih tržišta diljem svijeta, uključujući nekoliko ključnih tržišta u Europi poput Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Španjolske, Finske, ali i Hrvatske”. ističe se u službenom priopćenju.
Zanimljivo je da bi Honor uskoro trebao predstaviti dostupnost mobilnog operativnog sustava, koji olakšava povezivanje pametnih telefona, tableta, računala i drugih IoT uređaja, ali i sustava za jednostavno povezivanje, koji je usavršen u suradnji s Microsoftom, itd.
Na svojem prvom predstavljanju na sajmu MWC 2022 u Barceloni, tvrtka je osvojila čak 29 nagrada, a odlični rezultati su zabilježeni i na sajmu IFA u Berlinu.
Komentari