Honda Accord predstavljen je kao hatchback s troja vrata, 1.6/80 KS, a 1977. i limuzina. Radio, okretomjer, 5-stupanjski mjenjač i intervalni brisači bili su u serijskoj opremi
Honda Accord je startao kao hatchback dugačak 4125 mm, širok 1620 mm i visok 1335 mm, s troja vrata i prednjim pogonom. Pokretao se 4-cilindarskim benzincem s bregastim vratilom u glavi, koji je iz 1599 ccm, preko dvogrlog rasplinjača, razvijao 80 KS.
Za to je doba bio vrlo temperamentan, gotovo sportski. S pomoću 5-stupanjskog mjenjača, što je tada bilo ‘wow’, do 100 km/h je ubrzavao za 13 s i mogao potegnuti 165 km/h. Mogao se mjeriti s tada kultnim modelom BMW 316.
A 1978. predstavljena je inačica LX, koja je razinu u klasi podigla na dotad nezamislive blagodati, poput servo upravljača, klima uređaja i hita tog vremena, digitalnog sata. Mjenjač s pet stupnjeva prijenosa ugrađivan je serijski.
Postojala i opcija s dvostupanjskim automatskim mjenjačem Hondamatic, tek 1979. zamijenjenim trostupanjskom inačicom. Velik je postotak automobila isporučivan u tada još razmjerno rijetkim metaliziranim bojama. U kasnijim generacijama dominirali su limuzinski oblici.
Pogledajte retrospektivu generacija Honde Accord:
Komentari