Reklamnu kampanju Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), koja je završila 13. rujna, radili su vrhunski profesionalni umjetnici, a njezina isključiva namjera bila je najaviti program sezone 2017./2018. i pozvati publiku da postanu pretplatnici, bez ikakvih drugih konotacija, ističe u srijedu Uprava HNK u priopćenju vezanom uz optužbe udruge Vigilare kako je riječ o “prostačkoj marketinškoj kampanji… ispod svih standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja”.
“Za reklamnu kampanju kojom se najavljuje sezona 2017./18. Hrvatskoga narodnog kazališta, koja je oglašavanjem započela 4. lipnja, a završila 13. rujna, umjetnici iz ansambala Drame, Opere i Baleta snimljeni su u prirodi u okolici Zagreba”, stoji u priopćenju Uprave HNK.
Dodajući da su kampanju radili vrhunski profesionalni umjetnici, iz HNK ističu kako je “isključiva namjera kampanje, kroz umjetnički koncept, bila najaviti program u novoj sezoni i pozvati publiku da postanu pretplatnicima našega kazališta, bez ikakvih drugih konotacija”.
Riječ je, dodaju, o uobičajenoj praksi u svim europskim repertoarnim kazalištima.
Udruga Vigilare na svojoj je internetskoj stranici početkom tjedna izrazila prosvjed “zbog neukusne marketinške kampanje Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu za prodaju pretplata za sezonu 2017./2018.”
Kampanja HNK, koju oni vide kao “apel na bludne radnje” je, kako navode, “ispod svih standarda za jednu kulturnu ustanovu od nacionalnog značaja i vrijeđa veliki broj poreznih obveznika čijim se novcem financira” te stoga traže “njezino zaustavljanje i uklanjanje uznemirujućih plakata iz javnog prostora”.
Komentari