HMD Global slavi prvi rođendan kao novi dom Nokia telefona

Autor:

FOTO: HMD Global

HMD Global, dom Nokia telefona, danas slavi svoj prvi rođendan.

U samo 12 mjeseci, startup je objavio 12 velikih vijesti, uključujući predstavljanje 11 novih uređaja i globalna partnerstva s industrijskim divovima poput onoga sa ZEISS-om.

Vođen ambicijom da od prvog dana bude globalan, HMD Global već je predstavio svoju ponudu koja uključuje šest pametnih telefona Nokia i pet feature telefona u više od 80 tržišta s aktivacijom u 170 zemalja, predstavljanjem web stranice na 48 jezika i postavljajući čvrste temelje za budući rast.

Ubrzani razvoj i razmjer

HMD Global na sceni je nastupio uz zvuk fanfara koji je obilježio povratak Nokije 3310 na Mobile World Congressu 2017 i predstavljanje prvog, globalnog vala Android pametnih telefona. Nova ponuda osvojila je više od 20 nagrada na MWC-u i brzo se rasprodala na brojnim tržištima. Danas se Nokia telefoni prodaju u više od 80 zemalja svijeta, na 45 lokalne web stranice na 48 jezika. Uređaji su već aktivirani u više od 170 zemalja.

Tijekom prve godine, HMD Global sklopio je velika strateška partnerstva s industrijskim liderima poput Nokije, Googla, Foxconna i ZEISS-a. U sljedećoj godini, obvezujući se tim partnerstvima, kompanija želi korisnicima isporučiti svrhovitu inovaciju koja će za pametne telefone postaviti nove standarde i nova očekivanja.

Nadmoćan odaziv obožavatelja

Ogromna strast, angažman i entuzijazam koji su obožavatelji pokazali prema novoj liniji proizvoda, izazvali su osjećaj prihvaćenosti i zadovoljstva učinjenim.

Više od milijun ljudi uključilo se u prijenos uživo s predstavljanja Nokije 3310 i Nokije 3, Nokije 5 i Nokije 6 na MWC-u 2017. Video zapisi su pregledani više od 200 milijuna puta, a web stranice u protekloj godini bilježe 87 milijuna posjeta. S više od 2.2 milijuna fanova na Facebooku, korisnici su glasni i angažirani.

Predanost proizvodu i uspjesi

S opsežnom i raznolikom ponudom koja je predstavljena u samo godinu dana, HMD Global pokazao je da misli ozbiljno kad kaže kako će omogućiti da sve mobilne telefone pokreće Android.

Ostajući vjeran slavnoj ostavštini dizajna Nokia telefona, svaki je uređaj izrađen slijedeći tri osnovna principa – tehnologija sa svrhom, dizajn prilagođen čovjeku te čisti, siguran i ažurirani Android.

Dom Nokia telefona također je oduševljen što odsad nudi i Android Oreo™ koji je, počevši s Nokijom 8, dostupan u još više zemalja, nadopunjujući čisti Android sa značajkama poput Android Instant Apps i Background Limits.

Florian Seiche, HMD Global CEO, izjavio je:

“Iza nas je čudesna godina i želio bih se zahvaliti svim našim obožavateljima na nevjerojatnom feedbacku koji smo od njih dobili. Njihov angažman, entuzijazam i ljubav koju su pokazali za naše nove Nokia telefone i za sve što želimo postići, omogućili su nam je da ostvarimo sve planove. To je dobar pokazatelj koliko je bitno izgraditi zajednicu, osluškivati potrošače, doprijeti do njih i poslušati što ljudi žele od svojih telefona. S napretkom koji smo postigli i odazivom koji smo dobili, vjerujem da pričam u ime svih kada kažem da s oduševljenjem čekam 2018. i sve što ona donosi za nas i naše fanove“.

Juho Sarvikas, Direktor proizvodnje, HMD Global, izjavio je:

“Put smo započeli s teretom očekivanja fanova i ogromnim osjećajem odgovornosti da se trebamo nadovezati na nasljedstvo Nokia telefona. Vjerni svojim skandinavskim korijenima, dizajnirali smo prekrasne uređaje pazeći na kvalitetu izrade, koju i očekujete od Nokia telefona. Nismo tražili prečace pri integriranju najnovijih tehnologija kako bismo unaprijedili vaša iskustva u pravom životu. U isto vrijeme, donijeli smo inovacije poput Dual-Sight iskustva na Nokiji 8 ili nevjerojatnu bateriju koja traje 2 dana na Nokiji 2. Naš prvi pametni telefon, Nokia 6, u Kini je prodan za samo 23 sekunde. Također, Nokia 8 i Nokia 2 brzo su prepoznati kao proizvodi koji nude flagship kvalitetu po cijeni koja vam neće “očistiti“ bankovni račun. Recenzije i nagrade govore same za sebe i izuzetno smo zahvalni i na entuzijazmu koji pokazuju naši fanovi“.

Pekka Rantala, Izvršni podpredsjednik i Voditelj marketinga za HMD Global, izjavio je:

“Dizajn i izrada cijele naše ponude oblikovana je prema željama naših fanova pa nas ispunjava kad vidimo da tako pozitivno reagiraju. Povratne informacije i angažman koji smo iskusili zadnjih 12 mjeseci inspiracija su nam za nadolazeći period. Sve u svemu, bila je ovo uzbudljiva prva godina i već gledamo što nam donosi sljedećih 12 mjeseci. Sigurni smo da će biti najbolji do sada”.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.