H&M, jedan od vodećih svjetskih modnih brendova, započeo je suradnju na tržištu Republike Hrvatske s medijskom agencijom UM Zagreb.
Agencija je prepoznata od strane klijenta kao kvalitetan partner koji brandu H&M može pružiti sveobuhvatnu podršku u medijskoj komunikaciji. U skladu s time, UM Zagreb će na tržištu i Hrvatske pružiti H&M-u kompletnu paletu medijskih servisa, od medijske strategije, analize, taktičkog planiranja kampanja, zakupa i optimizacije na svim medijskim kanalima, do monitoringa i post-buy analiza.
“Radujemo se saradnji sa UM-om i timom koji deli strast za modom zajedno s nama. Partnerski ćemo raditi na inspirativnim implementacijama naših kampanja, a na zadovoljstvo svih ljubitelja mode”, rekao je Danilo Drobnjak, Regionalni voditelj marketinga i PR-a tvrtke H&M.
“Poziv da na medijskom natječaju naš rad prezentiramo H&M-u bio je za našu agenciju ogroman izazov i velika motivacija. Agencijski team naporno je radio kako bi H&M-u dokazao da se inovacijama, načinom razmišljanja i nivoom usluge može pružiti najkvalitetnija medijska usluga. Činjenica da je to naš novi klijent prepoznao i da prvi put s ovim prestižnim svjetskim modnim brandom surađujemo u Hrvatskoj za nas je veliki uspijeh. Kako je suradnja tek na početku, osjećamo obvezu da povjerenje klijenta opravdamo na najbolji mogući način i iz dana u dan iznova dokazujemo da je odluka da se ovaj odgovoran posao povjeri našem teamu bila ispravna”, izjavio je Mario Lovrić, Direktor UM-a Zagreb.
H&M je još jedan u nizu oglašivača s kojim je agencija UM Zagreb osnažila svoj raznovrstan portfolio klijenata.
Komentari