Između tristo vrsta vrhunskih vina iz cijelog svijeta na Wine Style salonu vina u Beogradu ove se subote, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore predstavilo i trinaest hrvatskih vinarija – Medea, Kutjevo, Vinoplod-vinarija Šibenik, Zigante, PZ Vrbnik, Iločki podrumi, Stina vino, Degrassi, Dingač Skaramuča, Plavac Mali DNZ, Feravino te Pjenušci Peršurić.
“Kontinuirane promocije nužne su za stvaranje brenda, a mi želimo Hrvatsku brendirati u očima svijeta kao zemlju koja može ponuditi kvalitetna vina i autohtone sorte. Napori koje ulažemo u promociju Vina Croatia – Vina Mosaica vidljivi su i u brojkama. Izvoz je u porastu, a kvaliteta vina prepoznata je izvan granica Lijepe naše”, rekao je Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam.
“Tržište Srbije nam je interesantno, jer se Srbi rado sjećaju vremena provedenog na našoj obali i rado piju naša vina. Dokazali su to drugi vinari koju su osvdje već napravili sjajnu priču, a nadam se da ćemo i mi uspjeti naći mjesto na srpskom tržištu”, rekao je Moreno Degrassi, vlasnik vinarije Degrassi, koji 15 posto proizvodnje izvozi u Sloveniju, Belgiju, Švedsku i Austriju.
Sve vinarije će se, u sklopu projekta, predstaviti i na Novosadskom salonu vina u travnju, a projektom je osigurano i stručno-medijsko putovanje u Dalmaciju u svibnju kako bi se mediji i vinski stručnjaci te distributeri bolje upoznali s vinarijama, vinima i mjestom iz kojeg vino dolazi.
Podsjetimo, Hrvatska gospodarska komora okupila je proizvođače vina pod krovni brend Vina Croatia – Vina Mosaica upravo s ciljem povećanja prepoznatljivost i pozicioniranja Hrvatske na vinsku kartu svijeta, kao zemlje koja pruža raznolika i visoko kvalitetna vina.
Komentari