HDZ PRIZNAO: ‘Da, SDP je zaista jedina stranka koja može mijenjati društveni okvir’

Autor:

Foto: Josip Mikacic/PIXSELL i Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Predsjednik SDP-a Siniša Hajdaš Dončić u srijedu je iz Varaždina poručio da Hrvatska mora promijeniti društveni okvir te da je jedina politička stranka koja to može učiniti upravo SDP. HDZ mu je odgovorio na Facebooku. I usput spustio ekipi iz Možemo.

Hajdaš Dončić je pred novinarima i brojnim okupljenim članovima i simpatizerima stranke istaknuo da će u iduće tri i pol godine biti dosadan i ponavljati isto.

Ponavljat ću da javno zdravstvo mora biti javno zdravstvo, da javno školstvo mora biti javno školstvo, da je nedopustivo da poslovne banke u zadnje dvije godine iz hrvatskog financijskog sustava izvezu dvije milijarde eura, plativši minimalan porez“, istaknuo je šef SDP-a, poručivši da će slušati sve građane koji žive u Hrvatskoj.

Naglasio je da njega zanimaju oni građani koji nemaju informacija, koji žive pošten život sa svojom lokalnom zajednicom i nisu među “onih 10 posto koji upravljaju s 90 posto hrvatskog nacionalnog bogatstva”.

Jedina politička stranka koja taj društveni okvir u Hrvatskoj može promijeniti je moja i vaša stranka, a to je SDP. I zato za SDP koji je prvi, a ne drugi”, zaključio je Hajdaš Dončić.

Da, u pravu je Hajdaš Dončić. SDP je jedina stranka koja je htjela odustati od Pelješkog mosta i prodati Hrvatske autoceste”, piše HDZ.

“I jedina stranka koja je u crvenom šuškavcu podržavala uzurpatora Komšića i htjela posvađati Hrvatsku sa svijetom kako bi spasila udbaške zločince“, podsjećaju.

“I koja je tvrdila, u korist ruskih interesa, da je LNG terminal ‘neisplativ’. I koja je pod Vrhovnim partijcem odlučila maknuti biste dr. Tuđmana i bl. kardinala Stepinca s Pantovčaka. Upravo je to ‘mijenjanje društvenog okvira’. A Siniša Hajdaš Dončić je jedini (bivši) ministar koji takvo što može zagovarati.

PS. Ispričavamo se možemosima, i oni bi takvo što zagovarali. Ali nisu nikad imali nijednog ministra. Niti će ga ikad imati nakon što su u Zagrebu pokazali što sve ne znaju i što sve ne mogu”, zaključuje HDZ u svojoj objavi na Facebooku.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

mrkomir

prije 1 mjesec

HDZ o udbašima haha! Autoceste Hajdaš nije htio prodati već je htio da ih mirovinski fondovi preuzmu a razlog je bio u tome što je HDZ ostavio pustoš u blagajni.Tada se spašavalo plaće i mirovine. No svejedno nije htio rasprodati autoceste već su ih trebale ostati u vlasništvu hrvatskih umirovljenika. HDZ im je ostavio proračunski deficit od 25 mlrd kuna, a do kraja mandata im je SDP osigurao suficit proračuna i gospodarski rast i sve u uvjetima gospodarske globalne krize te osigurali ulazak u EU. HDZ je dao najveće priznanje toj Vladi jer je uzeo ministra gospodarstva iz Milanovićeve vlade te ga postavio za ministra gospodarstva u Plenkovićevoj Vladi. Milanović ga je morao trpiti, a Plenković je super s njim surađivao te nakon mandata u HDZ Vladi isti taj ministar je nagrađen velikim privatnim businessima. Za izgradnju autoceste su isključivo zaslužni Račan i Čačić te su u jednom mandatu riješili dubioze koje je prethodna HDZ Vlada ostavila u direktnim dealovim bez natječaja sa Francuzima, Amerikancima, Talijanima ( Bouyges, Bechtel, Astaldi) ,i to vrlo brzo bez razvlačenja po sudovima. Zatvorili su financijsku konstrukciju za autocestu od 400 km i za obnovu Krčkog mosta. Sve to za cijenu od 3 do 4 miliona eura po km. U tri godine su izgradili 200 km autoceste i sanirali Krčki most.Čačić i Račan su se riješili mahom ovih stranaca koji su u direktnim dealovima bez natječaja oštetili državu te su uključiči domaće firme. Sanader je došao na gotov ugovoren projekt i 2005 presjekao vrpcu. SDP nije bio protiv LNG već za izradu kopnenog terminala, a ne da nisu bili protiv Pelješkog mosta već su započeli projekt. No da se vratim na izgradnju autocesata. Kada su Sanader i Kalmeta krenuli ugovarati poslove preko noći su isti poslovi koji su u vrijeme Čačića i Račana koštali 3 do 4 miliona eura porasli za 4 puta, a isto tako su i usporili za 4 puta. Vrlo brzo su sve domaće građevinske firme propale iz pohlepe te su praktično nestale u tome periodu oko 2009 i neposredno iza. Zbog toga doba iz vremena Sanadera mi više nemamo poštene građanske operative i sve nam rade strani koncesionari. Fast forward u Plenkijevo i Butkovićevo doba i eto ga. Otvaraju autocestu ZG Sisak nakon 18 godina (ukupno 47 km-usporedite s brzinom rada iz doba Čačića i Račana), a cesta nije niti gotova. Butković nije u stanju dovršiti ono malo željeznice Dugo Selo Križevci već skoro deset godina, ne da nisu nadogradili željeznicu u odnos na bivšu državu već je i duplo lošija a ide u smjeru doba kada je vozio vlak za Yumu u 3 i 10 sa Pinkertonovim agentima. Još u doba Juge se od ZG do VK vozilo vlakom oko 2 sata i 45 min a sada ako imaš sreće ispod 5 sati, ponekad i 6 sati. O trajektima , zdravstvu ne bih ovom prilikom...a mogao bih i o industrijskoj proizvodnji, poljoprivredi i deficitima na tim područjima. Plenkovićev HDZ ima sreće da živi u doba labave monetarne politike glavnih centralnih banaka koje ubacuju jeftinu i veliku novčanu masu što vodi do inflacije,a obzirom da inflacija pogađa osnovne potrepštine ljudi ih moraju kupovati što državi jako bilda prihode temeljem PDVa. I naravno da proračunski puna država lagano vraća dugove jer joj ne pada na pamet olakšati život svojim građanima i smanjiti porezni pritisak nego uzima sve više i više PDVa. doprinosa i trošarina a usluga sve slabija. Takva država je dobra stranim kreditorima jer će uvijek staviti interes vanjskih kreditora ispred svojih građana. U tri zadnje godine je država povećala proračun za 70% ( sa 20 mlrd eura na 33,6 mlrd eura). Pametnome dosta.