Hrvatska demokratska zajednica (HDZ) objavila je da je na izbornu promidžbu na parlamentarni izborila potrošila 15.877.845,45 kuna, dok su u proračun vratili 75.700,00 kuna neželjenih i nedopuštenih donacija. Najveći dio odnosio se na pravne subjekte koji su koristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom.
Primici izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90 kn, dok su troškovi izborne promidžbe iznosili 15.877.845,45 kn. Hrvatska demokratska zajednica je iz vlastitih sredstava doznačila iznos od 11.576.021,75 kn, a Hrvatska socijalno – liberalna stranka 201.921,85 kn.
Razlika primitaka odnosila se na donacije u iznosu od 4.107.468,30 kn, od čega se 1.113.900,00 kn odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kn na donacije od fizičkih osoba.
Najznačajniji troškovi odnosili su se na: oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kn, grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kn, oglašavanja na elektroničkim portalima u iznosu od 2.217.991,25 kn, oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. u iznosu od 1.716.889,63 kn, oglašavanje putem društvenih mreža u iznosu od 1.691.057,83 kn, oglašavanje na radiju u iznosu od 1.150.329,88 kn, izrade filma i fotografija u iznosu od 759.292,86 kn, oglašavanje u tiskanim medijima u visini od 707.577,04 kn.
Kako navode iz HDZ-a, cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe bit će objavljen na službenim stranicama Državnog izbornog povjerenstva.
Komentari