Modna kuća Gucci je pokretanjem internetskog koncept butika Vault dokazala da je modna industrija u vrlo kratkom roku prihvatila novu razinu digitalizacije, piše showsudio.com.
Zbog pandemije koronavirusa bilo je nužno mnogo sadržaja i programa prebaciti u digitalnu sferu. U modnoj industriji se pojavio koncept ‘phygitala’, koji je brzo prihvaćen, brižno osmišljen i predstavljen široj javnosti – korisnicima interneta, te se zadržao se kao nešto uobičajeno.
Kreativni direktor prepoznatljivog talijanskog branda, Alessandro Michele i njegovi suradnici su kroz projekt Vault uspjeli objediniti mnoga suvremena kretanja i pokazati kako moda sa svojim idejama itekako ide ruku pod ruku uz moderan način života.
Dolaskom na internetsku stranicu otkrivaju se različiti sadržaji. Vault je osmišljen kao suvremeni digitalni koncept, koji predstavlja i funkcionira kao arhiva, knjižnica, laboratorij i mjesto okupljanja i povezivanja. Stranica otkriva cijeli niz zanimljivosti iz povijesti tvrtke, raznih drugih područja, pojedinosti o dizajnerima, a takvi sadržaji su sad dostupni ljubiteljima mode iz cijelog svijeta.
Komentari