Klimatska aktivistica Greta Thunberg iskoristila je svoje pojavljivanje na naslovnici prvog izdanja Vogue Skandinavija kako bi kritizirala brzu modu.
Mlada Šveđanka objavila je naslovnicu novog skandinavskog izdanja modnog časopisa na svojim društvenim mrežama u nedjelju navečer.
Thunberg je na naslovnici odjevena u predimenzionirani baloner, oko nje je šumovito područje u kojemu dodiruje konja.
“Modna industrija uvelike doprinosi klimatskoj i ekološkoj krizi, da ne spominjem njezin utjecaj na nebrojene radnike i zajednice koje se iskorištavaju diljem svijeta kako bi neki uživali u brzoj modi koju mnogi tretiraju kao jednokratnu”, napisala je Thunberg na Instagramu i Twitteru.
Neki u industriji koriste se skupim kampanjama kako bi ostavili dojam da su održivi, klimatski neutralni i pošteni, napisala je Thunberg.
The fashion industry is a huge contributor to the climate-and ecological emergency, not to mention its impact on the countless workers and communities who are being exploited around the world in order for some to enjoy fast fashion that many treat as disposables. 1/3 pic.twitter.com/pZirCE1uci
— Greta Thunberg (@GretaThunberg) August 8, 2021
To je gotovo uvijek zlouporaba zelenog imidža, rekla je Šveđanka, misleći na mjere koje tvrtke poduzimaju kako bi se predstavile kao zelene, a zapravo ništa pozitivno ne čine za okoliš.
“Ne možete masovno proizvoditi modu i konzumirati “održivo”. To je jedan od mnogih razloga zašto nam je potrebna promjena sustava.”
Thunberg je u intervjuu za Vogue rekla da godinama nije kupovala novu odjeću.
“Nešto novo sam posljednji put kupila prije tri godine, iz second-handa. Samo posuđujem stvari od ljudi koje poznajem”, rekla je.
I sam časopis je u priopćenju naveo da dijeli vrijednosti mlade klimatske aktivistice o održivom načinu života i zaštiti okoliša, izvijestile su novine Expressen.
Odjeća koju Thunberg nosi na naslovnici izrađena je od održivih, recikliranih materijala, objavio je časopis.
Komentari