Mnogi se građani još uvijek pitaju kako će funkcionirati poslovanje tvrtki koje su nužne za svakodnevno funkcioniranje građana. Upravo zbog toga su se oglasili iz Gradske plinare Zagreb i poslali upute građanima o ponašanju i funkcioniranju za vrijeme novonastale situacije. Napominju kako opskrba funkcionira normalno, ali nema potrebe za dolaskom građana u službene prostorije.
Priopćenje prenosimo u cijelosti.
“Cijenjeni kupci, u svrhu prevencije predlažemo vam da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na usluge Gradske plinare Zagreb-Opskrbe ISKLJUČIVO realizirate putem naših sljedećih komunikacijskih kanala (koji su također navedeni na poleđini računa):
- Putem web-stranice GPZ-O http://www.gpz-opskrba.hr (od 0 – 24 sata) Upiti – Reklamacije – Prigovori – Promjene matičnih podataka – ispunjavanjem web obrasca
- Putem telefona Centra za informiranje kupaca GPZ-Opskrbe: +385 1 6184-601 (ponedjeljak – petak od 7,30 do 15,30)
- Putem besplatne web ili mobilne aplikacije “MOJ RAČUN” (od 0 – 24 sata)Pisanim putem na adresu pošiljatelja: Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o, Radnička cesta 1, 1000 Zagreb
Molimo izbjegavati osobni dolazak u Gradsku plinaru Zagreb-Opskrbu, Centar za korisnike ukoliko to nije nužno, a osobito osobe u rizičnim skupinama stariji od 60 godina i kronični bolesnici.
Gradska plinara Zagreb-Opskrba kao odgovorno trgovačko društvo poduzima sve potrebe mjere u skladu s preporukama resornih gradskih i nadležnih nacionalnih tijela te prati sve smjernice na području prevencije i epidemiološke situacije.
Hvala Vam što poštujete navedene preporuke i savjete.”
Komentari