Gradnja najkompleksnijeg mosta u državi. Razlika u visini dvaju dijelova vidljiva je golim okom

Autor:

06.01.2022. Omis - 
U tunelima u istocnom Omisu, te sjevernom Komorjaku postavljaju se sekcije mosta, u duzini 60 metara sa svake strane. Investitor je tvrtka Hrvatske ceste, za ovaj dio - prva faza brze ceste Split - Omis . izdvojio je 174,5 milijuna kuna, s radovima se pocelo u rujnu 2019. Photo: Matko Begovic/PIXSELL

Matko Begovic/PIXSELL

Krajem siječnja trebao bi biti spojen most preko rijeke Cetine, koji se nalazi na 70 metara nadmorske visine, a nazivaju ga ‘najkompleksnijim u Hrvatskoj’. Riječ je o mostu koji će povezivati dva prilazna tunela ‘Omiš’ i ‘Komorjak’, kojemu trenutno nedostaje još jedna sekcija duga 12 metara.

Vidljiva duljina mosta iznosi 152 metra, no sa svake strane se u tunelima nalazi ‘skriveno’ po 30 metara nosača. No, golim okom je vidljiva razlika u visini od gotovo dva metra između istočnog i zapadnog dijela.

“Istina je kako trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski. Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve”, kazali su za Slobodnu Dalmaciju iz Hrvatskih cesta, investitora omiške obilaznice u sklopu koje se gradi i most.

FOTO: Matko Begovic/PIXSELL

OZNAKE: Omiš, most, Cetina

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.