Iz tvrtke Googlea su najavili kako više neće pratiti povijest pregledavanja korisnika interneta, kako bi selektirali oglase za pojedinca, piše engadget.com.
Izbor oglasa više neće koristiti nove alate, koji prate aktivnosti pojedinca na internetu kako bi se izabrali ‘pogodni’ sadržaji. Ovo je novi veliki korak, nakon što je Google odlučio maknuti potporu za kolačiće treće strane u tražilici Chrome. Nakon uvođenja ovih promjena praćenje od strane oglašivača, tvrtki i internetskih stranica će izgledati sasvim drugačije.
“Ljudi ne bi trebali prihvatiti praćenje putem interneta kako bi dobili koristi od relevantnog oglašavanja. Oglašivači neće trebati pratiti pojedinačne potrošače širom interneta kako bi se iskoristile prednosti digitalnog oglašavanja u njihovom radu”, najavio je David Temkin.
Ponovo je naglašeno kako će kompanija u budućnosti koristiti aplikacijsko programsko sučelje, koje će “čuvati privatnost”. Ova opcija će se usredotočiti na šire grupe korisnika interneta, koje imaju slične interese. Ove promjene bi trebale zadovoljiti sve strane, od manje količine posla za oglašivače i tvrtke do veće sigurnosti i privatnosti za one, koji pretražuju i koriste internet u svakodnevnom životu.
Komentari