Četvrti put u posljednjih pet godina McCann Worldgroup, čije su članice i agencije McCann Zagreb te Universal McCann, proglašena je agencijskom mrežom godine na Golden Drumu, jednom od najvažnijih internacionalnih festivala oglašivačke industrije.
Prvi put u povijesti ovog festivala jedna mreža agencija postigla je takav uspjeh, a nakon 2013. i 2014. godine, McCann je ovo prestižno priznanje ponovno osvojio dvije godine zaredom.
“Snaga ljudi’ nije samo mantra koju često spominjemo, već princip koji nam omogućava da svaki izazov pretočimo u dobru, efikasnu i svrsishodnu ideju. Biti najbolji u nečemu nije nimalo jednostavno stoga je ovaj uspjeh, kako mreže u cjelini tako i pojedinačnih McCann agencija, veliko priznanje svim našim ljudima, jer uživaju u svom poslu i strastveno drže do povjerenja koje nam klijenti ukazuju. Takav pristup uvijek daje dobre rezultate i rijetko prolazi neprimijećeno” izjavio je Tomislav Presečki, Managing Director agencije McCann Zagreb.
Titula ‘Agencijska mreža godine’ najznačajnija je nagrada Golden Drum festivala, a McCann Worldgroup zaslužila ju je akumulirajući ukupno 141 bod. Mreža je osvojila tri Grand Prix nagrade, dva zlatna i jedanaest srebrnih priznanja, a imala je i 34 finalista.
“Kontinuitet u osvajanju nagrada na Golden Drum festivalima potvrda je naše regionalne snage te kreativnih potencijala. Biti kontinuirano nagrađivan za naše suradnje s globalnim, ali i lokalnim brendovima te zbog kampanja koje im doista pomažu u razvoju poslovanja, doista je nešto na što trebamo biti veoma ponosni”, zaključio je John Wright, regionalni direktor McCanna za centralnu i istočnu Europu.
Veliki uspjeh na festivalu ostvarile su i pojedinačne McCann agencije. McCann Worldgroup Italy osvojila je ‘Golden Rose’ nagradu kao najuspješnija agencija, dok je njezin izvršni direktor Alessandro Sabini primio nagradu ‘Golden Watch’ za kampanju “Responsibly, The Beer“.
McCann Beograd osvojio je pet nagrada za inovativnu kampanju msu ARt realiziranu za Muzej suvremene umjetnosti, McCann Rumunjska dobila je nekoliko nagrada za kampanju realiziranu za Vodafon Romania, ROM Candy i Coca-Colu, a McCann Istanbul je nagrađen s jednom Golden Drum nagradom za kampanju “Don’t Waste”.
Komentari