Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice u srijedu je usvojilo godišnji program rada HTZ-a za 2024., kojim se definiraju promotivne i druge aktivnosti za zadržavanje Hrvatske u vrhu najpoželjnijih europskih destinacija, a planira se i reorganizacija i digitalizacija rada, izvijestili su iz HTZ-a.
Godišnji program rada HTZ-a 2024. ‘težak’ je nešto više od 52,1 milijun eura, odnosno toliko iznose i prihodi i rashodi, što je ukupno za oko devet posto više nego je bilo za 2023., kažu iz HTZ-a na upit Hine.
U povodu usvajanja programa, direktor HTZ-a Kristjan Staničić iznio je podatak da se Hrvatska po prvim podacima Europske putničke komisije (ETC) rezultatima u odnosu na 2019. nalazi među svega četiri do pet zemalja Europe koje su postigle izjednačenje s predpandemijskom razinom turističkog prometa.
“Kako bismo bili što učinkovitiji u realizaciji zacrtanih ciljeva u 2024. planiramo i reorganizaciju rada HTZ-a te modernizaciju svih poslovnih procesa u pravcu digitalizacije”, istaknuo je Staničić.
Dodao je da će kod promotivnih aktivnosti i kampanji u idućoj godini naglasak biti na “specifičnoj premium turističkoj ponudi, poput nautike, različitih iskustava visoke kvalitete i vrijednosti”.
U prvom kvartalu iduće godine veću pažnju posvetit će i tržištima Švicarske i Italije, gdje će Hrvatska biti i zemlja-partner na sajmovima u Zürichu i Napulju.
Turističko vijeće HTZ-a na sjednici u srijedu je odlučilo i o skorom raspisivanju javnih poziva za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu te za dodjelu sredstava udruženim turističkim zajednicama. Iznos će biti poznati u prvom kvartalu 2024. s obzirom da se sredstva u tom fondu ‘akumuliraju’ za udružene turističke zajednice kroz cijelu 2023. i čine dva posto ukupno naplaćene turističke pristojbe i dva posto ukupno naplaćene (turističke) članarine.
Ministrica turizma i sporta i predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac poručila je sa sjednice Turističkog vijeća da će se i “u 2024. turizam nastaviti razvijati u smjeru cjelogodišnjeg i regionalno uravnoteženog turizma”, te da je i stoga važno da je usvojen godišnji program rada HTZ-a.
“Programom rada definiraju se promotivne aktivnosti za 2024. u kojoj nastavljamo pozicioniranje Hrvatske kao održive, kvalitetne i sigurne destinacije. Pripreme na našim emitivnim tržištima i u Hrvatskoj su u punom jeku i uvjerena sam da će godišnji plan rada i druge odluke koje smo danas donijeli doprinijeti uspješnoj turističkoj 2024.”, rekla je ministrica.
Iz HTZ-a najavljuju i skoro raspisivanje poziva za provedbu marketinške suradnje s organizatorima top događanja u 2024.
Godišnji program HTZ-a za 2024. treba prihvatiti skupština, planirana za tjedan prije Božića.
Komentari