Na streaming platformama u utorak navečer premijerno je puštena pjesma „GOODCOMPANY“, kojom se glazbenoj sceni predstavlja audiovizualni projekt COMPANY. Projekt, a ne grupa ili bend, pojasnili su za Nacional 25-godišnji Rok Juričić i Stribor Gligorić, dvojica osnivača, zato što je ideja da se okupljaju različiti suradnici, i glazbeni i ostali umjetnici.
COMPANY će označavati sve okupljene u širu audiovizualnu priču koja zasad počiva na glazbi Gligorića i Juričića. Ideja upravo jest okupiti, zajedno rasti i družiti se. Ime COMPANY preuzeli su iz tradicije kazališnih kompanija oformljenih u duhu zajedničke kreativne proizvodnje, a bliski sinonim bio bi trupa, što nije neobično jer je Juričić mladi glumac koji je, uz glumu na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti, diplomirao i filmsku glumu u Londonu, na Royal Central School of Speech and Drama.
Zagreb je dodirna točka i baza, rekao je Juričić, uz napomenu: “Zvuk za kojim posežemo i teme koje se nameću odgovaraju nekom komercijalnom normativu naše generacije. Generaciju pritom ne uzimamo kao pojam određen godištem rođenja, već kao okolnost da u isto vrijeme dijelimo blizak prostor”,
Cijeli intervju s Rokom Juričićem pročitajte u novom broju Nacionala …
Komentari