’Dobro jutro, Hrvatska’, emisija koja se emitira šest dana u tjednu u terminu od sedam do devet i vrlo je gledana, SVAKOGA DANA PRIKAZUJE GLAZBENI SPOT KAKO BI PROMOVIRALA DOMAĆU GLAZBENU SCENU. Odlično. Ako HTV želi pomoći domaćoj glazbenoj industriji i hrvatskim glazbenicima te svima koji su uključeni u glazbeni biznis, neka odvoji tri – četiri minute i emitira spot od početka do kraja
Zamislite da se na izložbi likovnih djela ona izlože samo polovično. Pola se vidi, a druga polovica pokrivena je crnim platnom. Ili da gledate film samo do pola, a drugu polovicu televizija koja emitira film odluči da vam neće prikazati. Ili da kupite album omiljenog izvođača, a diskografska kuća je odlučila objaviti samo prve polovice pjesama. Što mislite, kako bi se osjećali ljudi koji su stvarali ta likovna djela, snimali filmove ili skladali i izvodili glazbu koja je predstavljena doslovce polovično? A sad zamislite kako se osjećaju redatelji i autori glazbenih videospotova, glazbenici i izvođači, kada na Hrvatskoj televiziji vide prvih 60 sekundi svog spota, nakon čega kreće priča o nekoj župi, reklame ili reportaža o školi s najljepšim dvorištem….
Komentari