GLASNO! Nekulturni turizam

Autor:

Ministarstvo kulture navodno pomaže održavanju nemalog broja GLAZBENIH FESTIVALA U HRVATSKOJ TIJEKOM TURISTIČKE SEZONE. No nema baš neke selekcije pri tom istom ulaganju, ma koliko malo ono bilo

Prošloga tjedna u Šibeniku je održana međunarodna konferencija na temu “Stvaranje i upravljanje doživljajima u kulturnom turizmu”. Okupili se učeni i kulturni ljudi iz desetak zemalja i porazgovarali o mogućnostima razvoja kulturnog turizma koji u Hrvatsku privlači znatan broj turista. Tom prilikom naglašena je važnost emocionalnog brendiranja koje se danas predstavlja kao jedan od najvažnijih elemenata kulturno-turističkog poslovanja te doprinosi uspješnom i održivom pomirenju kulture i turističke industrije. Tom prilikom Daniela Angelina Jelinčić iz Instituta za razvoj i međunarodne odnose, navela je da djelatnici u kulturnom turizmu imaju zadaću kreirati sjećanja za posjetitelje, pri čemu ciljaju na emocije koje izazivaju u gostima kroz različite projekte. Stanimo na loptu i pogledajmo malo oko sebe. Hrvatska ljeti obiluje glazbenim festivalima i poznato je da je gotovo pola tih festivala u vlasništvu stranaca…

Kupite digitalno izdanje Nacionala i pročitajte više, a platite manje

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)