Manekenka Gisele Bündchen (41) je postala zaštitno lice kampanje ‘New Monogram’ za popularnu modnu etiketu Burberry. Poznati model je izuzetno dobro predstavio kupaće kostime i odjevne predmete iz ljetne kolekcije, a fotografije može vidjeti ovdje.
Editorijal za časopis V Magazine su snimili ‘njeni stari prijatelji’, dvojac Luigi & Iango. U kampanji se ističe i njihov zajednički rad iz 2012. godine, a crno-bijele fotografije su postavljene kao kontrast i pozadina za ovo snimanje.
Mediji ističu da 41-godišnja Bündchen jednostavno ne gubi šarm, njen mladenački izgled i skladne proporcije pokazuju da je pred njom još mnogo modeling angažmana.
Modni stručnjaci su pohvalili novu ljetnu kolekciju etikete Burberry. Kreativni direktor Riccardo Tisci je inzistirao na isticanju monograma ‘TB’, koji se vrlo dobro uklapa uz materijale i klasičan uzorak britanske modne kuće.
Komentari