Zahvaljujući novoj web platformi Get Me, publika ali i sami sudionici kulturno-umjetničkih događanja moći će se povezati s ostalim dionicima u gospodarstvu, turizmu i kulturno-umjetničkoj djelatnosti. Platforma je, moglo bi se reći, booking.com za kulturnu glazbenu scenu u Hrvatskoj. Na jednom mjestu uskoro će se moći pronaći manifestacije – od izložbi i predstava do koncerata i festivala – i glazbene izvođače, one koje se tek afirmiraju te one koji su poznati hrvatskoj javnosti. Riječ je o nedavno začetom startupu koji su pokrenuli Sara Erman i Domagoj Pavletić u suradnji s timom stručnjaka koji imaju višegodišnje iskustvo u kreativnoj industriji. Iako je ovaj zanimljivi projekt nastao u vrijeme koronavirusa i svih nevolja koje je donio sa sobom, Sara Erman, jedna od idejnih začetnica projekta Get Me, nije se dala obeshrabriti. Dapače, puna je entuzijazma.
„Mi smo lansirali platformu u doba korone, no ona opstaje neovisno o koronakrizi. I u minimalističkim uvjetima odvijanja kulturno-umjetničkih događanja, platforma olakšava poslovanje. No svjedočimo i jednom novom momentu gdje se i uz zabrane kulturna industrija prilagođava i osigurava online streaming koncerata. Istina, koncert se odvija uživo, a publika se seli online. I tu možemo pomoći, a posebno u bržoj interakciji s publikom. Odvijanje kulturnih djelatnosti s koronom se promijenilo i bit će nam potrebno jako puno inovacija, novih ideja, novih snaga da se zaštiti branša. Mladi smo start up koji će dosljedno i zorno slušati puls kulturne scene u Hrvatskoj jer nam je cilj biti kvalitetna poveznica sa svima u industriji. Sigurna sam da će se naš uloženi trud i napor primijetiti. Već sada dobivamo iznimno pozitivne osvrte struke, što mi je dobar znak da smo na pravom putu.“
Sara Erman je 23-godišnja Medulinka i studentica četvrte godine Pravnog fakulteta u Rijeci, dok je Puljanin Domagoj Pavletić 25-godišnji bubnjar koji je predan muzici od svoje 18. godine. Pitali smo Erman kako je uopće došla na ideju za ovu web platformu, kao centralno mjesto za informiranje javnosti o svim kulturnim i zabavnim događanjima u Hrvatskoj.
„Kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa sve nas je zatekla, izolacija je učinila svoje, a preseljenje iz uobičajenog okruženja u virtualno naglo nam je promijenilo ponašanja i odnose. Posebice u radu. Svi smo se nadali da će to biti kratki val. No kako i sami vidimo, postoje naznake da s virusom moramo naučiti živjeti i raditi. To se odrazilo na gotovo sve gospodarske djelatnosti, a kulturu je zahvatio tsunami koji još traje. Jednom glazbeniku kojem je poslovni model ovisio o svirkama uživo pred tisućama ljudi, danas se taj model totalno promijenio. Ujedno, kultura je u gospodarskom smislu uvijek slabije percipirana, a i fragmentiranost djelatnosti otežavala je poslovanje. Cilj nam je s platformom Get Me postati centralno mjesto koje će objediniti većinu događanja i izvođača u Hrvatskoj – od iznimno afirmiranih do onih koji su tek startali pa trebaju dodatni promotivni impuls. Naslonili smo se na postojeće resurse u kulturi, gdje na jednom mjestu možete saznati o svim događanjima u Hrvatskoj, od predstave do festivala, ali isto možete jednostavno stupiti u kontakt bilo s menadžerom ili direktno s izvođačem ako ovaj potonji nema menadžera. Do sada ste to morali raditi putem više različitih kontakata, naprosto se gubilo vrijeme. Za događanja ste morali pretražiti više web stranica – od turističkih zajednica, gradova, organizatora itd. Platforma Get Me skraćuje i ubrzava komunikaciju između izvođača i/ili menadžera s organizatorom i publikom. Sada na jednom mjestu možete naći događaj koji vas zanima, a i kupiti ulaznice klikom na postojeće prodajne sustave – Eventim, Entrio, Moje karte i dr. Ili, pak, kad organizirate neki poslovni skup ili festival, na jednom mjestu imate veći izbor izvođača, što vam pomaže u idejnom procesu i, naravno, jednostavno možete stupiti u kontakt s kime želite. Želimo homogenizirati dio poslovanja i time olakšati obavljanje djelatnosti svima u kulturi. Trenutno s naglaskom na glazbu, a kasnije i na sve vidove kulture“, rekla je Erman.
Međutim, postojeća kriza izazvana koronavirusom najviše je naštetila upravo djelatnicima i kreativcima u kulturno-umjetničkoj djelatnosti pa smo pokušali saznati od Sare Erman kakvu će financijsku korist od ove web platforme imati sami akteri kulturno-umjetničke scene, jer je u razgovoru naglasila da je primarni fokus platforme Get Me omogućiti novi poslovni model koji će osigurati opstojnost kulturne djelatnosti u Hrvatskoj.
„Kad skratite bilo koji poslovni proces u vremenu, automatski se štedi. No Get Me platforma osigurava i kvalitetnu promociju, pojavnost kroz komunikacijske kanale, a i brži kontakt s glazbenicima svih profila. To otvara jednu sasvim novu dimenziju u organizaciji samog događanja, olakšava poslovanje i homogenizira struku u dijelu poslovnog procesa koji je naprosto falio“, ustvrdila je.
Stari problem dosadašnjih sličnih projekata bio je prikupljanje podataka o kulturno-umjetničkim i zabavnim događajima u Hrvatskoj. Međutim, Erman i Pavletić misle da su pronašli rješenje. Tako se u prvoj fazi prikupljanja podataka oslanjaju na vlastiti tim, upornost i istraživački rad u kojem koriste sve postojeće resurse i tražilice, kao i društvene mreže. Druga faza, istaknula je Erman, započet će kada ih prepoznaju svi relevantni dionici kulturno–umjetničke scene koji će im samoinicijativno slati podatke o događanjima ili pak informacije o određenom izvođaču.
„Već sad smo dogovorili suradnju s menadžerima, izvođačima, diskografskim kućama i portalima za prodaju ulaznica koji su, i prije izlaska, prepoznali novi kanal promocije razmišljajući o aplikaciji kao win–win situaciji između svih dionika u glazbeno-scenskoj djelatnosti jer donosi višestruku korist svima u ovoj industriji“, dodala je.
Kako iza projekta stoji doista mlada ekipa puna entuzijazma i pozitivne energije, nema razloga da web platforma Get Me uskoro ne postane centralno mjesto informiranja javnosti o svim kulturno-umjetničkim događanjima u Hrvatskoj i virtualno mjesto druženja zaljubljenika u umjetnost i zabavu.
Komentari