Na nove stvari uvijek se gleda s povećalom, a jedan Geely Coolray baš ništa ne skriva i ima puno toga za pohvaliti. Agilni benzinac od 172 KS, vizualno privlačan nastup, u velikom testu otkrivamo sve…
Već smo pisali kako smo unutar redakcije bili skeptični. No, kineski modeli nas sve više ugodno iznenađuju. Geely Coolray u ovoj priči s Dalekog istoka prednjači, a veliki interes potencijalnih kupaca samo sugerira kako ljudi vide u ovom modelu puno potencijala.
Testni je primjerak u efektnoj Lavanda boji. Privlači najviše interesa kod kupaca, što i ne čudi kada vidite kakav uživo efekt presijavanja izaziva. Od sive do rozo-ljubičaste. Svježe pristigli Coolray na naše prometnice prepun je zanimljivih detalja…
Vizualno definitivno najviše u oči upadaju naglašeni detalji, plastična imitacija otvora na poklopcu motora, zanimljivi 18″ aluminijski naplatci, ali i naglašeni spojler, koji je za neke previše a nekima idealno uklopljen. Na kraju, sve završavaju 4 ispušne cijevi, za pravi dojam kako ovdje pričamo o modelu sportski ambicija.
Sportske ambicije su tu svakako naglašene, ali Coolray ipak donosi ravnotežu u svakom smislu. Model je to koji cilja vozače koji vole detalje, vožnju i benefite novog doba, ugodan je u vožnji i relativno dobro upija sve neravnine.
Vozački položaj i ambijent unutrašnjosti zasigurno će se mnogima svidjeti. U fokusu upadaju dobro pozicionirana 10,25″ instrument ploča i 12,3″ multimedija, koja radi prilično brzo i dobro prati naše naredbe. Vozaču i suvozaču je sve pri ruci, dakle ergonomija je na razini.
Dobar dio opcija se aktivira preko ekrana, dok su fizičke tipke tu za – klima uređaj, puhanje u vjetrobranska stakla. Za grijanje sjedala ipak ćete morati birati opciju na zaslonu.
Koliko je Geely Coolray napredan dovoljno govori i opcija u kojoj putem SD kartice možete snimati i arhivirati vožnju, te vaše kamere na vozilu tijekom vožnje sve bilježe i snimaju. Doista nešto što nije često u današnjim automobilima. Kad smo kod kamera, one brinu za pratnju i nadzor od čak 540° oko automobila.
U toj domeni multimedije možda bi jedino spočitali Kinezima dvije stvari. Opet nedostaje RDS opcija na radiju, dakle imena radio stanica i dalje nisu sastavni dio Geely modela. A drugi detalj su zvučnici, nisu nas dojmili kvalitetom zvuka, a niti jačinom…
Prostranost je na razini. Vozač i suvozač imaju dovoljno prostora u svakoj opciji, dok je stražnja klupa solidne udobnosti i nudi pristojnu količinu prostora. Prije svega za noge, dok se na glavu i smetnju krova jedino mogu žaliti oni daleko viši od 190 cm. Prtljažnik je kapaciteta od solidnih 330 litara.
Povišeni SUV dug je 4380 mm, a koji je recimo proporcijama dulji čak 14 cm od Volkswagen T-Roc. Atraktivan Geely Coolray pokreće se turbobenzincem 1.5 snage 172 KS i ti se ‘konji’ u vožnji itekako osjete. Automatski mjenjač sa 7-brzina jako dobro odrađuje zadatak. Uvjerljivije prebacuje brzine od mnogih modela konkurenata. No, ono što smo osjetili je svakako prilična ‘nafriziranost’. Coolray možda nije najbolje uglađen model u klasi, pa se često može dogoditi da prilikom startanja i vaši pogonski kotači malo prokližu. U praksi, to je najbolje opisati kad stojite na semaforu i u toj situaciji prebacite u ‘P’ jer znate da vas čeka mirovanje od minutu-dvije. Ako se niste pripremili na vrijeme i prebacili u ‘D’, budite sigurni da će Coolray biti nervozan…
Potrošački semafor govori kako je Coolray u domeni 1.5 litrenih turbaka. Uz zavidan brojku konjski snaga, Coolray nam je trošio u prosjeku 8,6 litara na 100 km. To je potrošnja koja je većim djelom (80% vremena) bila u domeni gradski gužvi…
Sve u svemu, Geely je marka koja u Hrvatskoj počinje svoju priču, koja će samo postajati sve veća i veća. Coolray je dobar razlog, možda i glavni. S cijenom od oko 26.000 eura, teško je ostati imun na sve opcije i detalje koje idu uz njega. Jer u svakoj kombinaciji je baš primamljiv…
POGON
Motor: turbobenzinski, 4 cilindarski
Obujam: 1499 ccm
Snaga: 128 kW/172 KS pri 5500/min
Moment: 290 Nm pri 2000-3500/min
Mjenjač: DCT, 7-stupanjski automatik
Pogon: prednji
Start/stop: da
KAROSERIJA
Izvedba: B-segment, SUV, 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4380 x 1810 x 1615 mm
Međ. razmak: 2.600 mm
Cd: 0,27-0,276
Masa: 1432 kg
Prtljažnik: 330 l
Spremnik: 45 l
EuroNCAP: –
PODVOZJE
Ovjes: naprijed: MacPherson ovjes/ straga: Multi-link
Kočnice: samoventilirani diskovi
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 215/55 R18
PERFORMANSE
Brzina: 200 km/h
0-100 km/h: 7,6 s
Na testu: 8,6 l/100 km
Emisijski razred: Euro 6B
CIJENA
Cijena: 26.270 eura (GF)
27.770 eura (GF+)
Komentari