Fuchs kreće u akciju jačanja znanja u fizici, matematici i kemiji

Autor:

Saša Zinaja/NFOTO

Zbog loših rezultata hrvatskih učenika u STEM predmetima započinju velike promjene: povećanje matematičke pismenosti uvršteno je u Nacionalnu razvojnu strategiju, od ove školske godine ponovno će se pisati nacionalni ispiti, a najveći je zahvat cjelodnevna nastava

Nedavno su objavljeni finalni rezultati državne mature – po kojima je čak 66,18% učenika, dvije trećine, polagalo matematiku B razine, a manje od trećine učenika A razinu – dok je prosjek ocjena bio 2,90 na A razini, odnosno 2,81 na B razini. Matematika je jedan od predmeta, najvažniji iz tzv. skupine STEM predmeta. Engleski pojam STEM akronim je sastavljen od riječi science, technology, engineering i mathematics – znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika. Iako ga je teško u potpunosti prenijeti na hrvatski obrazovni sustav – koji ne prepoznaje koji predmeti točno predstavljaju inženjerstvo ili znanost – ipak se uvriježilo govoriti o STEM-u kad se govori o tzv. prirodnoj skupini predmeta, ponajviše matematici, ali i o fizici, kemiji i biologiji. No STEM zapravo ne znači svaku od ovih disciplina pojedinačno, već integracija ovih predmeta prilikom učenja te konkretna i jasna primjena naučenog putem rješavanja realnih problema….

Nastavite čitati na linku u nastavku!

Kako Fuchs želi ojačati znanja djece u fizici, matematici i kemiji

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.