Pročelnica Gradskog ureda za kulturu Ana Lederer u četvrtak je za Večernji list još jednom iznijela svoje mišljenje o redatelju Oliveru Frljiću.
“Pretpostavljam da ima potencijalnih financijera za igrokaze njegovih ideoloških agitacija, u kojima će – sigurna sam – besplatno i iz uvjerenja igrati njegovi istomišljenici. Njegov rad nema veze s društvenim angažmanom, jer se ni jednim ozbiljnim problemom nikada nije ni bavio. Nekoliko je vezanih problema u kompleksu Frljić: jedan je njegova galopirajuća mržnja na sve i svakoga što ima veze s Hrvatskom kao državom, a što je metastaziralo u govor mržnje koji je pak uništio njegovu teatarsku darovitost. Ne bih se, međutim, bavila analizom bilo čijega psihograma, pa ni njegovoga”, rekla je Lederer.
Dodala je kako ne vidi eazloga da u ‘njegovim teatarkim igrokazima stradavaju pisci kao nedavno Pirandello u Kerempuhu’. Lederer kaže kako Frljić nikada i nije znao režirati tekst. “Od početka karijere samom mu je bilo jasno da ne može izrežirati dramski tekst, pa se okrenuo režiji konteksta, još od afere Bakhe na Splitskom ljetu. Uz svesrdnu podršku određenih medija, izvrsno režira kontekst tobožnje fašizacije hrvatskoga društva protiv koje se kritički bori svojim tobožnjim predstavama”, kazala je.
Komentari